موبایل

کاهش 50 درصدی سفارش قطعات موبایل سامسونگ

طبق گزارشی جدید، سامسونگ میزان سفارش قطعات موبایل را ۵۰ درصد کاهش داده است. دلیل این امر کاهش تقاضا و کندی تولید به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش  البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، شیوع ویروس کرونا روی زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. کسب وکارهای مختلف نیز با چالش‌هایی روبرو شده اند.

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان نیز با مشکلاتی روبرو شده است. طبق گزارشی جدید، این شرکت سفارش قطعات موبایل را ۵۰ درصد کاهش داده است.

در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ سامسونگ توانست تعداد قابل توجهی موبایل گلکسی S۲۰و گلکسیZ Flip را بفروشد. البته فروش این موبایل‌ها ۴۰ درصد کمتر از فروش سری گلکسی S۱۰ بود. اما در ماه‌های آینده فروش دستگاه‌های این شرکت با چالش روبرو خواهد شد.

از زمان شیوع ویروس کرونا سامسونگ تمام واحدهای تولید کننده موبایل خود در کره جنوبی، هند و برزیل را تعطیل کرده است. از سوی دیگر چرخه تقاضا نیز به شدت آسیب دیده است.

این روند سبب شده سامسونگ سفارش قطعات موبایل را ۵۰ درصد کاهش دهد. میزان تقاضا، ابزار فروش و همچنین تولید دراین شرکت با چالش روبرو شده است.

سامسونگ سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایل می‌سازد، اما باتوجه به کاهش سفارش قطعات، تولید در ۲۰۲۰ میلادی به شدت کاهش می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا