گیم

پک‌های رایگان در جشن سه سالگی Apex Legends

در این مدت اخبار زیادی در مورد ایپکس لجندز (Apex Legends) منتشر شده است. این بازی بتل رویال توسط شرکت ریسپاون (Respawn) ساخته شده و به سه سالگی خود نزدیک می‌شود. ریسپاون برای اینکه این موضوع را جشن بگیرد، تعدادی جوایز جدید را به طرفداران هدیه داده است. همینطور اینکه تعدادی کرکتر داخل بازی نیز برای کاربران به صورت رایگان باز خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ به طور کلی ۱۰ بسته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همینطور اینکه سه کاراکتر اوکتان (Octane)، واتسون (Wattson) و والکری (Valkyrie) در دسترس خواهند بود. ترتیب جوایز نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • از ۱۹ تا ۲۶ بهمن: اوکتان به همراه ۳ بسته مربوط به تم بازی
  • از ۲۶ بهمن تا ۳ اسفند: واتسون به همراه ۳ بسته مربوط به تم بازی
  • از ۳ تا ۱۰ اسفند: والکری به همراه ۳ بسته مربوط به تیم بازی به همراه یک بسته افسانه‌ای (Legendary Pack)

فصل جدید بازی تغییرات زیادی را در نقشه بازی ایجاد خواهد کرد. همینطور اینکه حالت جدید بازی به نام کنترل (Control) نیز اضافه خواهد شد. در این حالت جدید تیم‌های ۹ نفره باید برای بدست آوردن نقاطی در نقشه مبارزه کنند. نکته اینجاست که بر خلاف حالت عادی بازی که بتل رویال است و شما یکبار می‌توانید بمیرید، در این حالت می‌توانید بارها بمیرید. در اصل مانند بخش‌های چند نفره قبلی و عادی است. چیزی مخالف بتل رویال!

اگر شما به هر نحوی این بازی را تا الان تجربه نکرده‌اید، حال بهترین زمان است. جوایز جدید شما را ترغیب به ادامه کرده و از طرفی حالت جدید نیز شما را جذب خواهد کرد. مخصوصاً افرادی که طرفدار سبک بتل رویال نیستند حال فرصت خوبی برای تجربه ایپکس در این حالت جدید دارند.

اگر هم از بازیکنان قدیمی این بازی هستید، جوایز جدید را اصلاً از دست ندهید. مخصوصاً کرکترها که قطعاً ارزش تجربه کردن را دارند. همینطور اینکه می‌توانند برای شما تنوعی ایجاد کرده و بازی را دوباره برای شما زنده کنند. البته اگر از آن خسته شده‌اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا