کامپیوتر

ویندوز 11 با تغییرات زیادی به روزرسانی می شود

مایکروسافت امروز به‌روزرسانی بزرگی برای ویندوز 11 اعلام کرده است که طبق ادعای این شرکت، روال روزمره را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این به روز رسانی شامل چندین ویژگی و بهبودهای جدید است که از 28 فوریه به تدریج در دستگاه های ویندوز 11 ارائه می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ یکی از هیجان انگیزترین ویژگی ها، چت بینگ جدید با هوش مصنوعی است که در نوار وظیفه ویندوز ادغام خواهد شد. کاربران می توانند به سادگی روی جستجو در نوار وظیفه کلیک کرده و به زبان دلخواه خود با بینگ چت کنند.

Bing می تواند به کاربران در انجام کارهای مختلف مانند جستجو در وب، دریافت مسیر، رزرو پرواز، تولید محتوا و موارد دیگر کمک کند. کاربران همچنین می توانند در مورد ویندوز 11 یا هر موضوع دیگری از بینگ سوال بپرسند و پاسخ های آموزنده و جذابی دریافت کنند. چت جدید بینگ توسط مدل زبان بزرگ GPT-4 OpenAI مجهز به فناوری‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی است که بینگ را قادر می‌سازد تا به راحتی با کاربران ویندوز ارتباط برقرار کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که بسیاری از کاربران را شگفت زده خواهد کرد، تب ها در Notepad هستند؟ به طور جدی؟ خوب، Notepad یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ویندوز است، اما فاقد برخی عملکردهای مدرن‌تر مانند تب‌ها، سازماندهی تمیزتر و حالت تاریک است. با به روز رسانی، به نظر می رسد که Notepad بالاخره این ویژگی ها و بیشتر را دریافت کند. کاربران اکنون می توانند چندین فایل را در برگه های Notepad باز کنند، به راحتی بین آنها جابجا شوند، کار خود را به طور خودکار ذخیره کنند و بین تم های روشن یا تیره یکی را انتخاب کنند.

ویندوز 11 با تغییرات زیادی به روزرسانی می شود
به روز رسانی ویندوز 11 همچنین قابلیت ضبط صفحه نمایش جدیدی را به Snipping Tool می آورد. Snipping Tool یک برنامه کاربردی است که به کاربران امکان می دهد از صفحه نمایش خود یا یک منطقه خاص اسکرین شات بگیرند. با به روز رسانی، کاربران همچنین می توانند ویدیویی از صفحه نمایش خود یا یک منطقه خاص با صدا و حاشیه نویسی ضبط کنند. به نظر می رسد این ویژگی می تواند برای ایجاد آموزش، ارائه یا به اشتراک گذاری بازخورد مفید باشد.

سایر ویژگی هایی که بخشی از به روز رسانی هستند عبارتند از:

  • یک ویژگی جدید مدیریت انرژی که می تواند به کاربران کمک کند با تنظیم عملکرد دستگاه خود بر اساس الگوهای استفاده، در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.
  • توصیه‌های انرژی جدید در تنظیمات سیستم برای آسان‌تر کردن کنترل تأثیرات محیطی توسط کاربران.
  • یک زبان طراحی جدید برای برنامه‌های ویندوز 11 که آن‌ها را در همه دستگاه‌ها سازگارتر، مدرن‌تر و زیباتر می‌کند.
  • ویژگی‌های دسترسی جدید مانند پشتیبانی از نمایشگر بریل و دسترسی صوتی پیشرفته در برنامه‌های کلیدی
  • کنترل‌های ناوبری صفحه لمسی جدید برای دستگاه‌های لمسی مانند تبلت‌ها و 2 در 1
  • Phone Link برای آیفون‌ها تا کاربران بتوانند اعلان‌های آیفون خود را در Action Center رایانه شخصی خود ببینند (فقط Windows Insiders)

ویندوز 11 با تغییرات زیادی به روزرسانی می شود
انتظار می‌رود این به‌روزرسانی از مارس 2023 برای همه دستگاه‌های ویندوز 11 در دسترس باشد. برای کاربرانی که می‌خواهند Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی را امتحان کنند، می‌توانند در فهرست انتظار ثبت نام کنند تا به پیش‌نمایش جدید Bing بپیوندند.

اگر قبلاً در پیش نمایش بینگ هستید، فقط باید بیلد ویندوز 11 خود را به آخرین بیلد به روز کنید. می توانید این کار را با باز کردن تنظیمات Windows Update (Settings > Windows Update) و انتخاب Check for updates انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا