کامپیوتر

نوکیا Beacon 10 با پشتیبانی از Wi-Fi 6E رونمایی شد

نوکیا در کنگره جهانی موبایل، MWC 2023، Beacon 10 Wi-Fi 6E Gateway را معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ Beacon 10 اولین گیت وی نوکیا با پشتیبانی از Wi-Fi 6E است و شبکه مش ایمن و با ظرفیت بالا را ارائه می دهد. Beacon 10 در کنار رفرش برند نوکیا برای نوآوری B2B نمایش داده شد. دستگاه گیت وی خانگی از سرعت های بالاتر و تأخیر کمتر پشتیبانی می کند.

مشخصات نوکیا Beacon 10

به گفته OEM، Beacon 10 برای آخرین برنامه های اداری، سرگرمی های خانگی و تجربیات کار در خانه ایده آل است. این یک دستگاه سه باند است که قادر به سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه وای فای است. همچنین دارای یک رابط WAN 10G است که با مودم های 10Gbps برای خدمات چند گیگابیتی جفت می شود.

مش یک شبکه خانگی Wi-Fi یکپارچه با اتصال به اینترنت پرسرعت ایجاد می کند. شما می توانید پوشش گیت وی Beacon 10 را با جفت کردن حداکثر 5 واحد افزایش دهید. علاوه بر این، دستگاه دارای یک راه اندازی و مدیریت ساده و مبتنی بر برنامه است.برنامه موبایل وای فای نوکیا دارای چندین ویژگی مهم از جمله تجزیه و تحلیل و کنترل والدین است. این تضمین می کند که شبکه برای ایجاد و مدیریت آسان است.

نوکیا Beacon 10 با پشتیبانی از Wi-Fi 6E رونمایی شد

دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه نصب شبکه Wi-Fi یا گسترش بیشتر آن وجود دارد. نوکیا کنترلر Wi-Fi Cloud خود را ارتقا داده است تا به عنوان یک کنترلر USP عمل کند.

نوکیا همچنین یک کنسول همه کاره برای مدیریت بهینه وای فای معرفی کرد که در اختیار اپراتورهای خدمات مشتری، مدیران شبکه و تعدادی دیگر از کارکنان پشتیبانی فنی قرار خواهد گرفت تا به عیب یابی، بهینه سازی و مدیریت کمک کند. نوکیا در مورد استراتژی پیاده سازی و جدول زمانی استقرار سیستم های جدید سکوت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا