فناوری اطلاعات

ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین مقررات حوزه ICT

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بر ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین و تنظیم مقررات این حوزه و حضور در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سید حسن هاشمی با تبریک انتصاب دکتر رسول جلیلی، محمد خوانساری، شهاب جوانمردی، حسین میرزاپور و حسین نعمتی به عنوان اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، بر ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین و تنظیم مقررات این حوزه تاکید کرد.

وی گفت: قوانین و مقرراتی که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب و ابلاغ می‌شود، نقش بسیار کلیدی و مؤثری در حوزه کاری فعالان بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و به طور مستقیم فعالیت‌های آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

هاشمی ادامه داد: بر این اساس، درخواست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تنها نهاد قانونی بخش خصوصی فاوا در کشور این است که اعضای این کمیسیون در تعامل مستمر با این سازمان، نظرات و مطالبات بخش خصوصی را دریافت کرده و مقررات این حوزه را به گونه‌ای تنظیم کنند که در کنار حفظ حقوق کاربران و بهره‌برداران، نیازها و مطالبات بخش خصوصی به عنوان ارائه‌دهندگان خدمت نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نصر کشور و کمیسیون‌های تخصصی این سازمان، آمادگی خود را برای تقویت تعاملات و همکاری‌ها با آن کمیسیون اعلام می‌دارد و امیدوار است نتیجه این هم‌افزایی، ارتقای کمی و کیفی خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پشتوانه قوانین حمایتی و آینده‌نگرانه باشد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این انتصاب اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را تبریک گفت و از خداوند متعال، توفیق خدمت شایسته در این عرصه را برای اعضای جدید خواستار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا