فناوری اطلاعات

واتس‌اپ فیلتر چت‌ها را در اندروید اضافه می‌کند

تیم واتس‌اپ مشغول کار روی یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد مکالماتشان را در لیست چت، مستقیما دسته بندی کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان در جهان است که بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد. این پلتفرم برای سادگی، قابلیت اطمینان و راحتی استفاده، شناخته شده است. اما با افزایش تعداد مکالمات و مخاطبین در این پلتفرم، یافتن و دسترسی به مکالمات مهم ممکن است به یک چالش تبدیل شود.

برای حل این مشکل، تیم واتس‌اپ مشغول کار روی یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد مکالمات را در لیست چت، مستقیما فیلتر کنند. این ویژگی جدید در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد و در به‌روزرسانی بعدی این اپلیکیشن، عرضه خواهد شد.

طبق گزارش وب سایت WabetaInfo، نسخه بتای به‌روزرسانی ۲.۲۳.۱۴.۱۷ اپلیکیشن واتس‌اپ برای اندروید نشان می‌دهد که این شرکت در حال ساخت ابزار جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد مکالمات خود را به راحتی فیلتر کنند. ویژگی جدید دارای سه فیلتر در بالای لیست چت خواهد بود و جایگزین تب‌هایی خواهد شد که اخیرا با نوار ناوبری جدید در پایین صفحه، جایگزین شده اند.

فیلترهای جدید به کاربران اجازه می‌دهند بر اساس پیام‌های خوانده نشده، مکالمات شخصی و مکالمات کاری، مکالمات چت خود را دسته بندی کنند. این کار یافتن و دسترسی به مکالمات مهم را برای کاربران راحت‌تر می‌کند  باعث می‌شود، به خصوص اگر تعداد زیادی مخاطب و مکالمه روی پلتفرم داشته باشند.

با این حال، هیچ ردی از فیلتر برای چت‌های گروهی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ مفید باشد، وجود ندارد. حال باید دید که آیا واتس‌اپ در زمان توسعه ابزار جدید، به افرودن این ویژگی کمک می‌کند یا خیر.

ویژگی فیلتر جدید در به‌روزرسانی بعدی این اپلیکیشن، برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد بود. واتس‌اپ با این ویژگی جدید، گام دیگری در جهت بهبود تجربه کاربری پلتفرم خود برمی‌دارد و تضمین می‌کند که این پلتفرم، با تسهیل یافتن و دسترسی به مکالمات مهم برای کاربران، همچنان گزینه اصلی برای پیام‌رسانی و ارتباط فوری است.

به طور کلی، ویژگی جدید، یک ویژگی خوشایند در این پلتفرم است و کاربر احتمالا آن را دوست خواهد داشت زیرا خواستار ابزارهای سازمان‌دهی بهتری بوده‌اند. ویژگی جدید هنوز یک گام مهم رو به جلو برای واتس‌اپ است اما نبود فیلتر برای چت‌های گروهی، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا