فناوری اطلاعات

هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

البرز فاوا نیوز؛اگر بخواهیم تعریفی از هشتگ در اینستاگرام و البته سایر شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، می‌توان گفت هشتگ در واقع شبیه دسته بندی‌ها و Category است. معمولا در قسمت بالای صفحه هر سایت، دسته‌های مختلف یک سایت را مشاهده می‌کنید. با استفاده از هشتگ‌ها در پست‌های اینستاگرام هم، موضوع پست مشخص می‌شود. هشتگ ها کمک می‌کنند تا پست راحت تر در جستجوها پیدا شوند

همان‌گونه که می‌دانید برای تعیین هشتگ از علامت # استفاده می‌شود. با قرار دادن علامت # در قبل از یک کلمه، آن را تبدیل به هشتگ کرده‌اید و با اینکار برای پست خود، دسته‌بندی تعیین می‌کنید. اگر عکسی از ماسک خانگی زیبایی پوست منتشر کرده‌اید، آن را به این شکل در متن پست هشتگ گذاری می کنید: (#  ماسک خانگی # زیبایی # پوست)

با اینکار اگر کاربران در قسمت جستجوی هشتگ ها، کلمات ماسک، زیبایی و یا پوست را وارد کنند عکس‌های شما نیز در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

بنا به سه دلیل زیر استفاده از این روش در مقایسه با جستجوی اکانت‌ها ارزش بیشتری دارد:

1:فرض کنید شما در قسمت حساب‌های کاربری کلمه‌ای مانند cat را وارد کنید. با اینکار تنها صفحه‌هایی که از این کلمه در نام کاربری خود استفاده کرده‌اند و صرفا به گربه پرداخته‌اند را پیدا می‌کنید. اما با استفاده از هشتگ ها می‌توانید به میلیون‌ها عکس دیگری که کاربران در صفحات شخصی خود قرار داده‌اند نیز دسترسی پیدا کنید.

2:برای برگزاری کمپین‌ها می‌توان از هشتگ ها استفاده کرد.

3:هشتگ‌ها سرعت عمل بالایی دارند. در واقع با استفاده از هشتگ در اینستاگرام سریعاً می‌توان موضوعی را میان تمام کاربران جستجو کرد. فقط چند ثانیه بعد از ارسال پست با هشتگ مربوطه، نتایج آن در اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا