فناوری اطلاعات

نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا راه اندازی می شود

رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ دکتر رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) از این مرکز بازدید کرد.

رئیس پژوهشگاه ICT در این بازدید که با حضور مهندس رفیعی مدیرعامل iHiT انجام شد، با اهداف و دستاوردهای این مجموعه در زمینه معرفی توانمندی‌ها و کمک به توسعه صادرات بخش خصوصی دانش بنیان کشور آشنا شد.

دکتر رضوی زاده همچنین با تبیین نقش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دیده‌بان، مغز متفکر و پیشران صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در این بازدید ضمن ابراز حمایت از فعالیت‌های iHiT، خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم ICT کشور در پژوهشگاه شده و بر رویکرد تعامل با شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان در جهت حل مشکلات علمی، پژوهشی و فناورانه به ویژه در حوزه فاوا تاکید کرد.

لازم به ذکر است که iHiT به عنوان یک محل تجمع و هم‌افزایی بین شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی عمل کرده و در حال توسعه بخشی برای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال نیز می‌باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا