موبایل

نتایج تست مقاومت گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا ناامید کننده بود

هفته گذشته، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا تحت آزمایش دوام انجام شده توسط PBKReviews قرار گرفت و متاسفانه عملکرد خوبی نداشت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ صفحه نمایش اس 23 اولترا در همان اولین سقوط از حالت کمر شکسته شد. صفحه نمایش خمیده S23 Ultra احتمالاً مقصر اصلی شکنندگی آن بوده است.

با این حال، اس 23 پلاس نیز با وجود مجهز بودن به آخرین نسخه گوریلا گلس و صفحه نمایش تخت (در مقایسه با نمایشگر منحنی اس 23 اولترا) در تست دوام نیز به همان شیوه شکست خورد. شکاف‌های پنل‌های شیشه‌ای تخت S23+ نسبتاً کوچک‌تر از پنل‌های منحنی S23 Ultra بودند، اما هر دو دستگاه همچنان محتوا را نمایش می‌دادند و ورودی لمسی را بدون توجه به آن می‌پذیرفتند، که تنها مزیت این آزمایش سقوط بود. شایان ذکر است که اکثر ساندویچ‌های شیشه‌ای مدرن گوشی‌های هوشمند در صورت انداختن از ارتفاع کمر، احتمالا می‌شکنند.

گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا

گلکسی اس 23 پلاس دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با وضوح 2340 در 1080 پیکسل (FHD+)، نرخ تازه سازی 48-120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. صفحه نمایش پانچ سوراخ مرکزی توسط Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود و می تواند محتوای HDR10+ را پخش کند. از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا سخت افزار پیشرفته ای را برای گفتگو به ارمغان می آورد. بهترین نمایشگر برند، بهترین دوربین ها و سریع ترین تراشه را دارد. یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ (3088 x 1440) و نرخ تازه سازی پویا وجود دارد که می تواند با کمک فناوری LTPO از 120 هرتز بالا به 1 هرتز برسد.

گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا

به طور کلی، به نظر می رسد که گلکسی اس 23 اولترا و اس 23 پلاس از دوام مشابهی برخوردار هستند و کاربران باید با احتیاط بیشتری از این دستگاه ها استفاده کنند تا از آسیب های تصادفی جلوگیری کنند. یک قاب سخت نیز برای کسانی که ترجیح می‌دهند کمی بی‌خیال در اطراف گوشی خود باشند، گزینه بسیار خوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا