تکنولوژی

مایکروسافت نسخه موبایل چت بینگ را برای تعدادی منتخب عرضه می‌کند

مایکروسافت خبرهای هیجان انگیزی برای کاربران بینگ دارد زیرا این شرکت رابط کاربری جدید بینگ مبتنی بر  چت جی پی تیChatGPT را برای دستگاه های تلفن همراه عرضه می کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اگرچه هنوز محدود به آزمایش کنندگان است، اما این غول فناوری قبلاً نسخه موبایل رابط کاربری چت بات بینگ را منتشر کرده است، همانطور که توسط برخی از کاربران اولیه که اسکرین شات ها را به اشتراک گذاشته بودند تأیید شده است. رابط کاربری جدید Bing برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است و دارای کنترل های ضروری مانند نماد میکروفون برای دیکته پرس و جو بدون دست است.

بینگ چت موبایل

جالب اینجاست که چت ربات بینگ موبایل دارای تنظیمات “تن” است که به کاربران این امکان را می دهد که از بین پاسخ های “خلاق تر”، “متوازن تر” و “دقیق تر” انتخاب کنند. برخی حدس می زنند که این ویژگی راه مایکروسافت برای بازیابی لحن اصلی بینگ است که به روز رسانی های اخیر تغییر کرده است. با این حال، کل نسخه تلفن همراه چت بات هنوز پشتیبانی نمی شود، بنابراین این مورد تایید نشده باقی می ماند.

مایکروسافت به طور مداوم در حال آزمایش و اصلاح بینگ جدید است و آزمایش اولیه روی نسخه دسکتاپ بینگ آغاز می شود. این شرکت اکنون آزمایش خود را به تجربه تلفن همراه منتقل کرده است و در حال کار بر روی یک “رابط بهینه سازی قابل توجه” برای رابط کاربری چت Bing.com برای اندروید و iOS است که شامل محتوای کاملا جدید مبتنی بر OpenAI است.

پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویژگی چت موتور جستجو کاربران را به 50 سوال در روز و پنج سوال در هر جلسه محدود می کند تا از توهین یا دستکاری احتمالی ربات به کاربران جلوگیری کند. تیم بینگ مایکروسافت در یک پست وبلاگ توضیح داد که این حرکت بر اساس داده‌هایی است که نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق کاربران برای یافتن پاسخ‌های خود فقط به پنج نوبت نیاز دارند و تنها 1٪ از مکالمات فراتر از 50 پیام هستند. اما تاکنون چنین محدودیتی در نسخه موبایل بینگ رعایت نشده است.

چت بینگ مایکروسافت

آزمایشگرانی که به نسخه موبایل جدید بینگ دسترسی دارند گزارش داده اند که این نسخه هنوز کاملاً کاربردی نیست. با وجود این، برخی از آزمایش‌کنندگان به اشتراک گذاشتند که شروع به دیدن رابط کاربری جدید کرده‌اند و معتقدند که ممکن است به زودی فعال شود. شرکت ردموند سخت در تلاش است تا راه‌هایی بیابد تا رفتار اصلی بینگ را همچنان در دسترس کاربران قرار دهد، همانطور که در آزمایش حالت‌های مختلف، از جمله حالت «دوست» که بینگ را قادر می‌سازد با کاربران همدردی کند، نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا