تکنولوژی

موفقیت سه استارتاپ ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی آلمان

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ سه استارتاپ ایرانی موفق به پذیرش در یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه ی کشاورزی آلمان شدند.

این سه استارتاپ ایرانی پس از داوری های انجام شده موفق به پذیرش در یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه ی کشاورزی شدند که در هانوفر آلمان برگزار می شود. بر اساس داوری های صورت گرفته توسط یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) که با همکاری دکتر حامد بهشتی صورت گرفته است، سه تیم استارتاپی «کشمون» به سرپرستی محمد قائم پناه، «بینج بار» با مدیریت امیرحسین رضایی و «انرژاین» با مسئولیت سمیه اکبری موفق شده اند مجوز حضور در نمایشگاه بزرگ AGRITECHNICA 2019 را کسب کنند. این انتخاب از میان بیش از 20 استارتاپ حوزه‌ی کشاورزی انجام گرفته است.

 

علاوه بر این، سه استارتاپ برگزیده کمک هزینه ی یونیدو برای حضور در نمایشگاه که امسال تنها به دو کشور ایران و غنا اختصاص یافته است را دریافت می‌کنند و در غرفه‌ای با نام ایران در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

نمایشگاه AGRITECHNICA یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های دستاوردهای کشاورزی جهان است که در آن شرکت‌هایی از 50 کشور دنیا حضور دارند و بازدیدکنندگانی از سراسر دنیا خواهد داشت. در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات و نوآوری‌های شرکت‌های صنایع کشاورزی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود. نمایشگاه اَگری تکنیکا از ۱۰ تا ۱۶ نوامبر در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا