موبایل

آیا گوشی های هوشمند تا 5 سال دیگر منسوخ می شوند؟

دی جی کوه رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ بر این باور است که عرضه گوشی تاشوی گالکسی فولد این شرکت آغاز روند منسوخ شدن گوشی های هوشمند در جهان محسوب می‌شود.

به گزارش از البرز فاوانیوز به نقل از زددی نت، دی جی کوه رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ بر این باور است که عرضه گوشی تاشوی گالکسی فولد این شرکت آغاز روند منسوخ شدن گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود. وی پیش بینی کرده که از راه رسیدن استاندارد نسل پنجم تلفن همراه تحولی اساسی در دنیای فناوری ایجاد می کند و کاربران را به سمت خرید و استفاده از پوشیدنی های هوشمند سوق می دهد.

وی که در نشستی در سئول کره جنوبی شرکت کرده بود توضیح داد به علت عدم مقاومت کافی نمایشگرهای گوشی گلکسی فولد فعلا زمان عرضه این گوشی به تعویق افتاده است. این مساله موجب شکسته شدن سریع نمایشگر گالکسی فولد می شود، اما این بدان معنا نیست که عرضه این گوشی متوقف می شود.

سامسونگ بعد از یک بار به تعویق انداختن عرضه گوشی گالکسی فولد هنوز زمان جدیدی را برای عرضه گوشی یادشده تعیین نکرده است. قرار است این گوشی 2000 دلار قیمت داشته باشد.

کوه رقابت برای تولید اولین گوشی جهان با نمایشگر تاشو را رقابتی دستپاچه کننده توصیف کرده و افزوده که سامسونگ می خواهد در این رقابت اول شود. وی علت علاقه به تولید این نوع گوشی را محدودیت های طراحی گوشی های هوشمند توصیف کرد و پیش بینی کرد ظرف پنج سال آینده مردم استفاده از گوشی های هوشمند را کنار می گذارند، زیرا محصولات الکترونیکی از راه می رسند که قابل پوشیدن هستند.

او از راه رسیدن اینترنت اشیا، استاندارد نسل پنجم، هوش مصنوعی و دیگر دستاوردهای عرصه فناوری را نیز در این زمینه موثر دانست و ساعت ها و بلندگوهای هوشمند را طلیعه عرضه چنین ابزاری دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا