گیم

مایکروسافت در حال آزمایش پنل بازی بر روی مرورگر Edge است

اگر به دنبال بازی بر روی رایانه شخصی باشید، مرورگر وب شما معمولاً چیزی نیست که شما روش حساب باز کنید. مگر اینکه،شما به طور خاص به دنبال بازی های روی مرورگرها باشید. با توجه به این نکته، مایکروسافت در حال آزمایش پنل اختصاصی Games در مرورگر Edge خود است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ردیت؛ به گزارش یکی از کاربران کانال ردیت این پنل بازی فقط برای برخی از کاربران در آخرین نسخه Edge Canary در دسترس است، جایی که ویژگی‌های جدید آزمایش می‌شوند. همچنین به طور پیش فرض غیرفعال است، بنابراین باید به صورت دستی از طریق دکمه Games از طریق گزینه Appearance در تنظیمات مرورگر روشن شود.

و هنگامی که اونرو روشن کنید، دکمه Games را در omnibar اضافه می کند(مجموعه ای از میانبرها در کنار نوار آدرس وب) روی آن کلیک کنید و پانلی در سمت راست باز می شود که مجموعه ای از بازی های HTML5 را نشان می دهد که می توانید بدون نیاز به دانلود چیزی شروع به بازی کنید. آنها همچنین به دسته‌هایی از جمله Arcade، کلاسیک مایکروسافت، تخته و کارت، پازل و ورزش و غیره دسته‌بندی می‌شوند.

پنل بازی بر روی مرورگر ادج

همانطور که گفته شد، این دکمه و پنل Games تنها در اختیار برخی از کاربران فعلی ترین نسخه Microsoft Edge Canary قرار دارد. که اگر موفقیت آمیز باشه حتما در نسخه های پایدار مشاهده خواهد شد.که البته اگر این اتفاق بیفته باز هم سخت تصور اینکه ببینیم گیمرها بیان سراغش.

ترجمه: حمید حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا