موبایل

بلومبرگ جزئیات مهمی از آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

اپل فقط دو روز دیگر در تاریخ ۲۳ شهریور از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در همین رابطه، خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به ویژگی‌های مورد انتظار از این گجت‌ها پرداخته است که مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به آیفون ۱۳ از این قرار است:

  • طراحی مشابه نسل قبلی است و فقط بریدگی نمایشگر کوچک‌تر شده است.
  • مدل‌های پرو مانند نسل قبلی از سه دوربین بهره می‌برند و مدل‌های معمولی دارای دو دوربین هستند.
  • از نظر قابلیت‌های نرم‌افزاری مربوط به دوربین می‌توانیم به حالت پرتره برای فیلمبرداری، فیلترهای مبتنی بر هوش مصنوعی و ضبط ویدیوهای ProRes برای مدل‌های پرو اشاره کنیم.
  • تعداد هسته‌های چیپست A15 مشابه با A14 است ولی این چیپست از سرعت نسبتا بیشتری بهره می‌برد.
  • مدل‌های پرو به لطف بهره‌گیری از نمایشگرهای LTPO رفرش ریت بالاتری دارند.
  • ارتباط ماهواره‌ای تنها در شرایط اورژانسی قابل استفاده است.

در رابطه با اپل واچ سری ۷ هم همانطور که انتظار داشتیم لبه‌های آن تخت شده و همچنین با بندها و واچ‌فیس‌های جدید هم روبرو خواهیم شد. کاربران برای خرید این ساعت هوشمند می‌توانند بین مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری دست به انتخاب بزنند و چیپست S7 هم به عنوان قلب تپنده‌ی آن انجام وظیفه می‌کند.

از جدیدترین ساعت هوشمند اپل نباید انتظار ارائه‌ی سنسورهای جدید مربوط به سلامتی را داشته باشیم. در عوض، اپل قصد دارد برای نسل هشتم این ساعت قابلیت‌هایی مانند سنجش دمای بدن، اندازه‌گیری فشار خون و قند خون را ارائه کند.

اگرچه معرفی اپل واچ سری ۷ و آیفون ۱۳ در مراسم ۲۳ شهریور قطعی است، اما احتمال معرفی ایرپادز جدید، آیپد مینی تازه‌نفس، آیپد پایین‌رده و مک‌بوک پرو مبتنی بر چیپست M1X هم وجود دارد.

بار دیگر برای یادآوری باید بگوییم که مراسم اپل در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و در دیجی‌کالا مگ کل مراسم و اخبار مربوط به آن را پوشش خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا