تکنولوژی

استعدادهای‌برتر در شرکت‌های دانش‌بنیان جذب می‌شوند

با هدف بهره‌مندی شرکت­‌های دانش‌بنیان از ظرفیت استعداد­های‌برتر، اولین دوره جذب استعداد­های‌برتر در بخش خصوصی با همکاری بنیاد ملی نخبگان، برگزار می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از بنیاد ملی نخبگان، با هدف بهره‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت استعدادهای برتر اولین دوره جذب استعدادهای برتر در بخش خصوصی با همکاری بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

در این طرح پس از احصا موقعیت‌های شغلی شرکت‌های دانش بنیان، بنیاد ملی نخبگان مستعدان مورد تأیید را به منظور جذب در حوزه‌های مرتبط با نیازهای شغلی احصا شده معرفی می‌کند.

نکات شرکت در فراخوان

مدت زمان فراخوان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و شرکت‌ها در این بازه زمانی فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

اطلاعات ثبت شده توسط شرکت‌ها پس از بررسی و تأیید، در اختیار برگزیدگان بنیاد قرار خواهد گرفت. لذا پیشنهاد می‌شود موارد درخواستی سامانه را به صورت کامل تکمیل کنند.

پس از اتمام مهلت فراخوان، بنیاد با بررسی و ارسال موقعیت‌های شغلی احصا شده برای برگزیدگان، سرمایه‌های انسانی متناسب با نیاز شرکت‌ها را به ایشان معرفی خواهد کرد.

این فراخوان مختص به ثبت موقعیت‌های شغلی شرکت‌ها است. فراخوان مربوط به شناسایی متقاضیان برای جذب از طریق سامانه بنیاد اطلاع رسانی می‌شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص فراخوان، ابتدا «پرسشهای متداول بخش خصوصی» را مطالعه کرده و در صورت عدم رفع پرسش متقاضیان می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۸۱۰۰ – ۰۲۱ مرکز پاسخگویی شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان تماس حاصل بگیرند.

جهت شرکت در فراخوان لازم است با مراجعه به قسمت «ثبت اطلاعات شرکت»، اطلاعات و موقعیت‌های شغلی مورد نیاز شرکت را ثبت و ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا