کامپیوتر

مایکروسافت به زودی بات مشابه چت جی پی تی (Chat GPT) را در آفیس عرضه می کند

مایکروسافت که با OpenAI، شرکت مادر چت جی پی تی (Chat GPT)، شراکت و سرمایه گذاری کرده است، ظاهراً در حال بررسی افزودن فناوری ChatGPT به مجموعه اداری محبوب خود از جمله Word، PowerPoint و Outlook است.

طبق گزارش The Verge، مایکروسافت در حال آماده شدن برای جزئیات برنامه های بهره وری خود برای ادغام فناوری هوش مصنوعی زبان OpenAI و مدل Prometheus آن در هفته های آینده است.

مایکروسافت به طور آزمایشی در حال برنامه ریزی اعلامیه ای در ماه مارس است که نشان می دهد این شرکت چقدر سریع می خواهد جستجو و برنامه های بهره وری خود را از طریق سرمایه گذاری OpenAI خود دوباره اختراع کند. با ادغام چت جی پی تی (Chat GPT) در نرم‌افزار و خدمات خود به سرعت در حال حرکت است، زیرا رقابتی از جانب گوگل وجود دارد، زیرا اخیراً از فناوری هوش مصنوعی مکالمه خود به نام Bard رونمایی کرده است. مایکروسافت قصد داشت در اواخر فوریه، هوش مصنوعی بینگ جدید خود را راه اندازی کند، اما زمانی که گوگل در حال آماده شدن برای اعلامیه های خود بود، تاریخ را به این هفته تغییر داد.

با اضافه شدن این فناوری جدید، هدف این حرکت بهبود کارایی و بهره وری از طریق اجازه دادن به کاربران برای عملکرد سریع و دقیق تر است. همچنین به کاربران در پردازش زبان، ویژگی اصلی فناوری OpenAI کمک خواهد کرد.

در مایکروسافت ورد، کاربران می توانستند با پیشنهاد کلمات و عبارات جایگزین، دقیق تر و با خطاهای کمتری بنویسند. همچنین می تواند اسناد طولانی را خلاصه کند و نکات کلیدی را برای تجزیه و تحلیل آسان اطلاعات برجسته کند. برای Outlook، غول فناوری مبتنی بر ردموند می‌تواند از چت جی پی تی (Chat GPT) برای نوشتن پاسخ به ایمیل‌ها یا خلاصه کردن رشته‌های ایمیل استفاده کند.

بر اساس این گزارش، مهندسان و محققان مایکروسافت بیش از یک سال است که با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشین OpenAI بر روی داده‌های مشتریان، بر روی طراحی ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل‌ها و اسناد کار می‌کنند. آنها اکنون در تلاش هستند تا راهی برای آموزش مدل‌ها با استفاده از داده‌های مشتری بدون قرار گرفتن در معرض سایر مشتریان، همراه با کاهش خطا پیدا کنند.

مایکروسافت یک هفته پیش از تجربه هوش مصنوعی مولد جدیدی در Microsoft Viva Sales خبر داد که از سرویس Azure OpenAI و GPT برای ایجاد ایمیل‌های فروش استفاده می‌کند و شبیه به برخی از ویژگی‌هایی است که مایکروسافت در Outlook آزمایش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا