کامپیوتر

لپ‌تاپ گیمینگ HP Victus 15 معرفی شد

شرکت HP از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ اقتصادی خود با نام Victus 15 رونمایی کرده که علاوه بر سخت‌افزار بروز و نسبتاً قوی، با قیمت 800 دلار روانه بازار می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ HP عضو جدیدی از خانواده لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را معرفی کرده که تنها 800 دلار قیمت دارد. لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی Victus 15 نام دارد که می‌توان از آن به‌عنوان محصول گیمینگ رده‌پایین یاد کرد.

این محصول با قیمت پایه‌ بسیار مناسب خود، گزینه‌ بسیار جذابی در مقایسه‌ با سایر محصولات گیمینگ رده‌ پایین بازار محسوب می‌شود. لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی Victus 15 در چند پیکربندی به بازار عرضه می‌شود.

نسخه اینتل این لپ تاپ به پردازنده‌ نسل دوازدهم Core i5-12500H اینتل و پردازنده‌ گرافیکی انویدیا Geforce RTX 3050 Ti مجهز شده و نسخه دیگر با پردازنده Ryzen 5 5600H و پردازنده گرافیکی Radeon RX 6500M بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این دستگاه در سه رنگ نقره‌ای، سفید و آبی در تابستان سال جاری میلادی و با قیمت ۸۰۰ دلار روانه‌ بازار شود. لپ‌تاپ گیمینگ Victus 15 اچ‌پی از نمایشگر ۱۵ اینچی LCD با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

نمایشگر این لپ‌تاپ به گواهی EyeSafe مجهز شده و نور آبی آن برای راحتی بیشتر چشم بهینه شده است. اگرچه مشخصات فنی Victus 15 اچ‌پی درسطح برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ پرچم‌دار نیست، این محصول احتمالاً قدرت کافی برای اجرای بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی را دارد.

از دیگر مشخصات مهم این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث، درگاه HDMI 2.1، درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون، یک درگاه USB-C و دو درگاه USB-A اشاره کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ HP Victus 15

پیش از این شرکت HP اعلام کرده بود که نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ Omen 17 به پردازنده‌ پرچمدار 16 هسته‌ای Core i9-12900HX اینتل مجهز شده و در کنار لپ‌تاپ گیمینگ  Omen 15 به زودی وارد بازار خواهد شد.

همچنین سخت‌افزار لپ تاپ گیمینگ Omen 16 نیز بروز شده و از پردازنده نسل دوازدهم Core i9-12900H اینتل یا پردازنده Ryzen 9 6900HX شرکت AMD در کنار حافظه 32 گیگابایتی GDDR5-4800 راهی بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا