موبایل

آنر از گوشی Magic 4 Lite رونمایی کرد

امروز شرکت آنر در سکوت کامل مطبوعاتی از گوشی Magic 4 Lite که در اصل نام دیگری برای گوشی‌های Honor X9 5G یا Honor X30 است، رونمایی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ گوشی آنر مجیک 4 لایت در حال حاضر فقط در کشور فرانسه و مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. کاربران می‌توانند از میان سه رنگ Ocean Blue، Titanium Silver و Midnight Black یکی را برای خرید انتخاب کنند.

این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام است. همچنین باید در نظر داشت گوشی‌های Magic 4 Lite و Honor X9 5G که نسخه‌های گلوبال هستند از خدمات گوگل پلی (GPS) هم پشتیبانی می‌کنند، اما گوشی چینی Honor X30 این‌گونه نیست.

گوشی مجیک 4 لایت از یک نمایشگر نسبتاً بزرگ 6.81 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 x 2388 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. طراحی ماژول دوربین این گوشی نیز مشابه دوربین Magic 4 دایروی بوده، اما از سنسورهای 48 + 2 + 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که خیلی هم قدرتمند نیستند. دوربین سلفی گوشی Magic 4 Lite هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که در طراحی حفره‌ای نمایشگر آن قرار گرفته است.

گوشی Magic 4 Lite

تنها وجه اشتراک این گوشی با گوشی Magic 4 باتری آن بوده که دارای ظرفیت 4800 میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی شرکت سازنده، باتری این گوشی در تنها 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر قیمت گوشی مجیک 4 لایت آنر مشخص نیست، اما با توجه به قیمت 310 دلاری گوشی Honor X9 5G می‌توان انتظار داشت که این گوشی جدید نیز با صورتی مشابه قیمت‌گذاری شود.

 

افزون بر گوشی Honor Magic 4 Lite، کمپانی آنر قصد دارد گوشی Magic 4 Lite (7 آوریل) از سری گوشی‌های Honor Play 6T نیز رونمایی کند و خانواده‌ی گوشی‌های خود را گسترده‌تر سازد. مشخصات گوشی‌های سری Play 6T هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تراشه‌های دایمنسیتی (Dimensity 800) و Snapdragon 778G در این گوشی‌ها حضور داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا