فناوری اطلاعات

لغو دومین نمایشگاه بین المللی«شهر هوشمند»

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ دومین نمایشگاه شهر هوشمند به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، این نمایشگاه که قرار بود از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفند ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا بنا بر دستورالعمل اعلام شده ازسوی مدیریت بحران استانداری تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیاست های اتخاذ شده از طرف دولت با توجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری از ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه و همچنین لغو پروازهای شرکتهای خارجی و سخنرانان بین المللی علی رغم برنامه ریزی های انجام شده و آمادگی کامل دبیرخانه اجرایی دومین نمایشگاه شهر هوشمند به زمان دیگری موکول شد.

دومین ‏نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور و معاونت علمی فناوری علمی ریاست ‏جمهوری، همچنین صندوق توسعه نوآوری و شهرداری کلان شهرها با مشارکت بیش از ۲۱۲سازمان و شرکت های بخش دولتی و خصوصی ۱۲۰شرکت دانش بنیان و ۱۱۰ استارتاپ قرار بود در مصلی امام خمینی برگزار شود.

این نمایشگاه بین‌المللی پس از رفع خطرات و نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزار خواهد شد. دبیرخانه نمایشگاه شهر هوشمند، شرکت «همایشگران سام» نیز که قرار بود به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنگره جهانی موبایل حضور داشته باشد. اما به دلیل نگرانی جهانی از شیوع بیماری کرونا کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ لغو شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا