موبایل

فروش ناامیدکننده و دور از انتظار گوشی iPhone SE 3 در بازار

برخی از تحلیلگران فکر می‌کنند که گوشی آیفون S3 3 2022 کمتر از چیزی که انتظار می‌رفت مورد استقبال قرار گرفته است. حال نتایج یک تحقیق این امر را ثابت کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ بر اساس گزارش سایت PCMag، موسسه Wave7 با نظرسنجی از فروشگاه‌های گوشی متوجه شده که iPhone SE 3 نسبت به نسخه قبلی خود با تقاضا و فروش کمتری از سوی کاربران مواجه است. به بیان دقیق‌تر، تنها 8 درصد فروشنده‌ها به فروش بیشتر SE 3 اشاره داشته‌اند.

یکی از نماینده‌های شرکت ارائه خدمات موبایلی Verizon، یکی از دلایل این موضوع را عدم آگاهی بسیاری از کاربران از معرفی و عرضه گوشی آیفون SE 3 دانسته است. این موضوع را باید ضعف تبلیغات اپل در معرفی گوشی اقتصادی‌اش دانست.

روی کانال یوتیوب اپل تنها یک ویدیو از iPhone SE 3 به اشتراک گذاشته شده که به همان روز معرفی مربوط است. علاوه بر تبلیغات ضعیف، برخی فروشندگان نمایشگر کوچک و طراحی قدیمی آیفون SE 3 را دیگر دلیل عدم استقبال از آن در بازار می‌دانند.

بر اساس برخی از گزارش‌های دیگر نیز درخواست‌ها برای خرید iPhone SE 3 کمتر از انتظار اپل بوده است. مینگ چی کو که پیش‌بینی کرده بود بین 25 تا 30 میلیون دستگاه از این گوشی به فروش برسد، تخمین خود را به 15 تا 20 میلیون کاهش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا