فناوری اطلاعات

سامسونگ در رویای ساخت عینک‌های واقعیت افزوده تاشو

البرز فاوا نیوز، به گزارش پایگاه اینترنتی «انگجت» به استناد این درخواست، دستگاه مذکور شبیه یک جفت عینک معمولی است با فریمی ضخیم‌تر از فریم هدست واقعیت مجازی سامسونگ گر وی آر SAMSUNG GEAR VR تا بتواند اجزای الکترونیکی به کار رفته را در خود جای دهد.

آن طور که از طرح‌های اولیه ارائه شده برمی‌آید، این عینک تاشو به محض باز شدن به طور خودکار روشن می‌شوند، هرچند ممکن است محصول نهایی با این طرح تفاوت‌های عمده داشته باشد.

تا زمانی که یکی از دسته‌های عینک باز باشد، پروژکتوری که روی دسته قرار دارد، تصاویر را بر نمایشگر کوچکی که بر بالای میدان دید کاربر تعبیه شده، پخش می‌کند. سامسونگ برای تضمین آنکه دستگاه با چرخش اشتباه سر کاربر به طور تصادفی خاموش نمی‌شود، به فکر استفاده از حسگرهای مغناطیسی است تا اطمینان حاصل کند که دسته‌ها تا زمانی که خود کاربر عمداً آنها را تا نکرده، در حالت باز باقی می‌مانند.

از آنجا که همه چیز هنوز در حد یک طرح است و ممکن است هیچ‌گاه به بار ننشیند، سامسونگ از اینکه قصد دارد دقیقاً از چه اجزایی در این عینک‌ها استفاده کند، حرفی به میان نیاورده است. با این حال این کمپانی اشاره کرده است که اگر تصمیم به ساخت این نوع از عینک‌ها بگیرد از نمونه‌ای چون پردازنده‌های ARM در آنها استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا