فناوری اطلاعات

عرضه پلتفرمی برای تهیه پرسشنامه و تحلیل هوشمند اطلاعات

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نرم‌افزاری برای تهیه و انتشار پرسشنامه عرضه کردند که از طریق آن امکان تحلیل و گزارش‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده برای کاربر فراهم شده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، امیرعلی حسینخان قزل ایاق، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه نرم افزار  پرسشنامه آنلاین با عنوان “یوچک” برای بخش مارکتینگ، منابع انسانی و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: پرسشنامه آنلاین یوچک، شامل کلیه امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز برای اجرای نظرسنجی دیجیتال است که کسب‌ و کارها و متخصصان حوزه‌های مختلف می‌توانند با تعریف پرسشنامه‌های آنلاین، داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش‌های مختلف بازار گردآوری کنند.

وی اضافه کرد: با استفاده از پرسشنامه آنلاین یوچک، پژوهشگران و مدیران کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف می‌توانند پرسشنامه خود را طراحی و با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش فنی انواع سؤالات نظرسنجی آنلاین را شناخته و اقدام به ساخت پرسشنامه‌های آنلاین کنند.

حسینخان، استفاده از تصاویر پس‌زمینه دلخواه و همچنین افزودن توضیحات ابتدایی و انتهایی نظرسنجی با یوچک امکان‌پذیر دانست و یادآور شد: سفارشی‌سازی فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه‌ها، طراحی سؤالات شرطی در پرسشنامه، سؤالات ماتریسی، اولویت‌بندی، ایموجی و احراز هویت پاسخ‌دهندگان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار هستند.

به گفته وی این نرم‌افزار بستری مناسب برای سازمان‌هایی است که به‌منظور نظرسنجی از کارکنان خود، به دنبال ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات و محرمانه ماندن مشخصات افراد پاسخ‌دهنده هستند. با استفاده از این پلتفرم می‌توان به بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان خود، از زبان ارباب‌رجوع و مشتریان پرداخت.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان بررسی رضایت کارکنان از برنامه‌های مختلف منابع انسانی را از دیگر کار کردهای این نرم افزار عنوان کرد و یادآور شد: بر این اساس می‌توان پرسشنامه موردنظر خود را طراحی و آن را در قالب لینک برای کارکنان ارسال و میزان رضایت کارکنان خود را بررسی کرد، این قابلیت‌ها به برنامه‌ریزی بهتر و بهبود عملکرد منابع انسانی کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا