تکنولوژی

ثبت‌نام نمایشگاه «اینوتکس 2020» آغاز شد

ثبت نام نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغاز شد. برگزاری همزمان به صورت آنلاین و حضوری و همچنین طراحی غرفه‌های سه بعدی در فضای مجازی از جمله ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از جمله مهمترین رویدادهای سالانه در زیست بوم نوآوری کشور محسوب می‌شود. این رخداد بین الملی عرصه، ارائه آخرین دستاوردهای استارتاپی کشور است. در  مجموع هشت دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه، بیش از 40 هزار بازدید کننده از کشورهای مختلف از این رویداد بازدید کردند.

گفتگو و شبکه سازی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه از جمله اهدافی است که این رخداد بزرگ دنبال می‌کند. امضای بیش از 150 تفاهم‌نامه از جمله دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه در دوره‌های قبل است.

نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس  نیز با تکیه بر تجارب قبلی خود، میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه برگزاری آن به دو صورت حضوری و آنلاین است.

به دلیل رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بخش‌های مختلف این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. برای آنکه حال و هوای نمایشگاه حضوری ایجاد شود، غرفه‌های نمایشگاه به صورت سه بعدی طراحی شده است و به صورت مجازی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می‌گیرد. در کنار بخش‌های آنلاین، برنامه‌های نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود که با رعایت فاصله اجتماعی و با حضور تعداد محدودی شرکت کننده برگزار می‌شود.

کافه سرمایه  از جمله رویدادهای جنبی نمایشگاه است که برای ایجاد  اتصال میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیرها برگزار می‌شود. ثبت نام نمایشگاه از 2 تیر ماه تا 20 مرداد 1399 ادامه دارد. ثبت نام کنندگان می‌توانند لینک غرفه مجازی خود را در سایت شرکت یا استارتاپ نیز قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا