موبایل

شیائومی Redmi 8 با Snapdragon 439 و قیمت 112 دلار

البرز فاوا نیوز؛ در حدود یک هفته قبل تصاویر و اطلاعاتی از Redmi 8 خوش قیمت به بیرون درز کرده بود که اکنون قیمت دقیق و تاریخ عرضه ی آن نیز منتشر شده می باشد. این اسمارت فون با طراحی Aura Mirror design در زیر پنل شیشه ای عقب خود ارائه می شود.
در زیر این پنل شیشه ای یک چیپست Snapdragon 439 در کنار 3 یا 4 گیگ حافظه ی رم قرار گرفته می باشد. باتر 5000 میلی آمپری هم در کنار چیپست ساخت کوالکام دوام دو روزه خواهد داشت.

این گوشی با در دو رنگ قرمز و آبی با طراحی ذکر شده و در رنگ مشکی بدون طراحی خاص موجود خواهد شد.

در بخش دوربین اصلی نیز شاهد همکاری یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX 363 با گشودگی دیافراگم f/1.8 ساخت کمپانی سونی و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی هستیم. در زیر این ماژوال یک سنسور اثر انگشت نیز قرار گرفته می باشد.
این گوشی با یک شارژر 10 واتی درون جعبه عرضه می شود ولی می توان آن را با فست شارژر های 18 واتی نیز شارژ کرد.

دوربین سلفی نیز با دقت 8 مگاپیکسلی در زیر ناچ قطره طوری نمایشگر 6.22 اینچی قرار گرفته می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این گوشی توانایی ذخیره و شناسایی 33 چهره و باز کردن قفل صفحه نمایش می باشد.

شیائومی Redmi 8 با استاندارد مقاومت در برابر قطرات نانو (آب و گرد و غبار) و سنسور مادون قرمز با قیمت 112 دلار برای نسخه ی 3/32 گیگابایتی و 126 دلار برای 4/64 گیگابایتی تا 3 روز دیگر عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا