موبایل

موتورولا One Macro با چیپست Helio P70 و لنز ماکرو

البرز فاوا نیوز؛ چند روز پیش بود که خبری از موجود شدن این اسمارت فون در یکی از مارکت های خاورمیانه شد. حال اطلاعاتی دقیق از One Macro توسط خود شرکت موتورولا بدستمان رسیده می باشد.
چیپست مورد استفاده در این گوشی Helio P70 ساخت شرکت مدیاتک می باشد. این چیپست از یک بخش با هسته های پردازشی Cortex-A73 و یک بخش دیگر با چهار هسته ی A53 برای کار های سبک و همچنین پردازنده ی گرافیکی Mali-G73 تشکیل شده می باشد.

لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی این اسمارت فون می تواند از اجسامی با اندازه ی 2 سانتی متر عکس هایی باکیفیت بالا تهیه نماید.

ماژوال دو گانه که در زیر لنز ماکرو قرار گرفته می باشد، از یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و یک حسگر عمق 2MP تشکیل شده است. همچنین در زیر این دو سنسور یک فکوس لیزری و فلاش دوگانه قرار گرفته می باشد.
قابلیت هایی مانند زوم Hi-Res (برای بهبود زوم دیجیتالی)، فیلم برداری اسلوموشن 120 فریمی و فیلم برداری فول اچ دی با سرعت 60 فریم برثانیه از دیگر قابلیت های دوربین اصلی این گوشی می باشد.

باتری 4000 میلی آمپری One Macro در استفاده ی معمولی 2 روز دوام آورده و با فست شارژر 10 واتی درون جعبه ی این گوشی و توسط درگاه USB-C شارژ می شود.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی One Macro در ناچ قطره ای بالای نمایشگر 6.2 اینچی قرار گرفته است. صفحه نمایش این اسمارت فون با نسبت 19.5:9 دارای وضوح +HD می باشد که برای گوشی با قیمت 140 دلار منطقی می باشد.
این گوشی فقط در نسخه ی 4/64 گیگابایتی موجود می باشد و تا اواخر همین ماه میلادی به صورت محدود عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا