موبایل

پرچمدار میان رده سامسونگ به طور رسمی معرفی شد؛ Galaxy S21 FE

بدترین راز نگهدار جهان تلفن همراه سامسونگ بود ولی دیگر چنین نیست، چرا که Samsung Galaxy S21 FE در نهایت پس از ماه ها نشت گسترده رسمی شد.محدوده قیمت این گوشی از 699 دلار برای  128 GBذخیره سازی و 6GB رم شروع خواهد شد؛ در حالی که با 769 دلار شما  S21 FE  Galaxyبا  8GBرم و 256GB ذخیره سازی دریافت می کنید.ا

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این نحوه قیمت گذاری بیشتر شبیه به قیمت گذاری خرده فروشی اولیه Galaxy S20 FE است، بنابراین سامسونگ سیاست قیمت گذاری نسخه طرفداران خود را حفظ کرده است.

طراحی و سخت افزار Galaxy S21 FE

شیشه ای با قاب فلزی، S21 FE در چهار رنگ متمایز در دسترس خواهد بود: زیتونی، گرافیت، اسطوخودوس و سفید. قسمت دوربین در پشت کمی شیب دار و قطعا شبیه به طراحی Galaxy S21 و Galaxy S21+  از سال گذشته است؛ اما طراحی کلی کمی ظریف تر است. Gorrila Glass Victus تا جلوی گوشی وجود دارد، که می تواند اکثر خراش های ناشی از استفاده منظم و روزمره را برطرف کند.’استقامت فیزیکی’ آخرین گوشی سامسونگ به شکل مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تکمیل شده است.

در حال حاضر ویژگی های طراحی مانند بلندگوهای استریو دوگانه، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، عدم جک هدفون و یا ذخیره سازی قابل گسترش بیشتر از دیگر ویژگی های S21 FE است.

Galaxy S21 FE سامسونگ

وضعیت دوربین در بهترین حالت، میان برد است. این گوشی با دوربین های زاویه گسترده 12MP, و همچنین یک اسنپر تله فوتو 8 است که می تواند تا زوم دیجیتال 30X برسد.دوربین سلفی اندازه گیری در 32MP . و اشاره در مخاطبان هدف جوان برای تلفن و به عکس ها وضوحی می دهد که احتمالا بیشتر از وضوح مورد نیاز است.

شما می توانید تلفن را تا 25 وات شارژ کنید، اما باید بدانید که شارژری در جعبه تلفن نیست. شما باید شارژر را به طور جداگانه خریداری کنید، و این هم ویژگی جدیدی است که با آن S21 FE به قلمرو پرچمدار نزدیک می شود.

ویژگی ها و نرم افزار های Galaxy S21 FE

سامسونگ دوربین را با ویژگی های خوب نرم افزاری ساخته است؛ مانند یک حالت پرتره خودکار که به کمک هوش مصنوعی است، یک حالت ضبط ویدئو دوگانه که برای وبلاگ نویسی ایده آل به نظر می رسد و همراه اینها  در حالت معمول شب، نوردهی طولانی دارد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا