موبایل

Xperia 8 با Snapdragon 630 و دوربین دوگانه

البرز فاوا نیوز؛ چندی بیش از ارائه ی پرچمدار امسال سونی Xperia 5 نمی گذرد که ژاپنی ها تصمیم به معرفی یک میان رده با نام Xperia 8 گرفتند. این اسمارت فون مانند اسمارت فون های این چند سال اخیر این کمپانی از صفحه نمایشی با نسبت 21:9 (معروف به نسبت سینمایی سونی) استفاده می کند.
همچنین صفحه نمایش 6.0 اینچی این گوشی به محافظ صفحه نسل 6 گوریلاگلس مجهز شده می باشد.

لبه ی بالایی صفحه نمایش علاوه بر بلندگوی مکالمه، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با f/2.0 را در خود جای داده می باشد.

دوربین دوگانه این گوشی با سنسور های 12 مگاپیکسلی با f/1.8 و فوق عریض 8 مگاپیکسلی، در سالی که اکثر میان رده ها از دوربین های چهارگانه استفاده می کنند، زیاد جلب توجه نمی کند. چیپست Snapdragon 630 استفاده شده در Xperia 8 در کنار 4 گیگ حافظه ی رم از پس پردازش های نسبتاً سنگین بر آمده و شما را نا امید نخواهد کرد.

حسگر اثر انگشت نیز مانند همیشه در لبه ی راست با دکمه ی پاور یکی شده می باشد و مانند پرچمدار امسال این شرکت از سنسور Side Sense touch نیز بی بهره نمانده است.

باتری 2760 میلی آمپری این گوشی با استفاده ی معمولی یک روز را دوام خواهد آورد و با توجه به حجم کمش با فست شارژر 18 واتی خیلی سریع شارژ خواهد شد. حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی نیز با حافظه ی جانبی قابل ارتقاء می باشد.
انتظار میرود، این اسمارت فون 505 دلاری که همه ی امکانات ذکر شده ی آن با استاندارد IP65/68 توسط نفوظ آب مقاوم شده می باشد، در اواخر ماه اکتبر عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا