کامپیوتر

سونی هدفون میان رده WH-CH720N را معرفی کرد

سونی که هنوز هم یکی از برترین انتخاب‌ها در زمینه محصولات صوتی است، هدفون‌های جدیدی را با نام Sony WH-CH720N در بازار معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ هدفون جدید معرفی شده این برند برخی از ویژگی های کلیدی را با هدفون های بی سیم پرچمدار WH-1000XM5 این شرکت به اشتراک می گذارد.

همانطور که از نام آن مشخص است، WH-CN720N به عنوان جانشین مستقیم Sony WH-CN710N عرضه شده است. با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و همچنین قابلیت اتصال چند نقطه ای، به کاربران امکان می دهد دستگاه را با بیش از یک دستگاه به طور همزمان جفت کنند.

این هدفون همچنین دارای کنترل صوتی برای تنظیم پخش و تنظیم صدا است. جالب اینجاست که علیرغم عرضه مقرون به صرفه این شرکت، این هدفون از پردازنده یکپارچه V1 بهره می برد که همان پردازنده پرچمدار WH-1000XM5 است.

تراشه ای است که نقش کلیدی در کاهش نویز پیشرو در کلاس و ارتقاء DSEE در WH-1000XM5 ایفا می کند، به این معنی که پیشنهاد بودجه جدید باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشد، به خصوص برای ارائه میان رده. این هدفون به عنوان سبک‌ترین هدفون بی‌سیم روی گوش با قابلیت حذف نویز فعال شناخته می‌شود.

سونی هدفون میان رده WH-CH720N را معرفی کرد2

در هر گوشواره دو میکروفون وجود دارد که همراه با الگوریتم‌های حسگر نویز دوگانه سونی برای جلوگیری از صدای محیط استفاده می‌شوند و 20 سطح حذف نویز در دسترس کاربر است. همچنین دارای ویژگی Adaptive Sound Control برای تنظیمات مختلف ANC برای مکان ها یا فعالیت های مختلف است.

در مورد باتری، سونی ادعا می کند که با فعال کردن ویژگی حذف نویز، عمر باتری 35 ساعت دارد. هدفون سونی WH-CN720N از ماه آینده در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و بژ با قیمت 150 دلار در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا