فناوری اطلاعات

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در البرز برگزار می‌شود

پوریانی مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری البرز گفت: رویداد ملی فناوری اطلاعات 22 تیرماه در مرکز در سالن همایش‌های پردیس سینمایی اکو مال کرج برگزار می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از استانداری البرز، پوریانی با اعلام این خبر اظهار داشت: زاد روز حکیم خوارزمی، پدر دانش انفورماتیک، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «روز فناوری اطلاعات» نامگذاری و توسط رئیس جمهور در قالب ماده واحده «تعیین مناسبت‌های جدید جهت درج در تقویم رسمی کشور» به وزارت فرهنگ و ارشاد ابلاغ شد.

پوریانی تصریح کرد: در این راستا استانداری البرز نظر دارد دومین سالروز ثبت روز فناوری اطلاعات را از ساعت 10 روز پنج ‌شنبه، 22تیر ماه 1402 در سالن همایش‌های پردیس سینمایی اکو مال البرز( واقع در رزکان نو کرج )، با دعوت از اعضای صنف، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای تشکل‌های صنفی مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و ….. برگزار نماید.

وی با بیان اینکه رویداد روز فناوری اطلاعات یکی از آن اتفاقاتی است که می تواند به اتحاد بازیگران این صنعت در استان البرز بیانجامد، افزود: بنابراین باید این روز را گرامی داشته و با اتحاد و همدلی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی کاری بزرگ رقم بزنیم تا بتوانیم استان عزیزمان البرز (ایران کوچک ) را سربلندتر از گذشته به رخ جهانیان بکشانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا