فناوری اطلاعات

دکمه دیس‌لایک به تیک تاک اضافه شد

اپلیکیشن ویدئویی تیک تاک دکمه دیس‌لایک را برای همه کاربران جهانی خود عرضه کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، تیک تاک دکمه دیس‌لایک را در آوریل به صورت آزمایشی عرضه کرده بود تا ابزاری را برای نشان دادن مناسب یا بی ربط بودن دیدگاهها (کامنتها)، برای کاربران فراهم کند. اگر کاربر روی دکمه دیس‌لایک یک دیدگاه کلیک کند، کاربری که این اظهارنظر را ارسال کرده است، متوجه نخواهد شد و دیس‌لایک هم عمومی نمی شود. امکان مشاهده تعداد دیس‌لایکها وجود ندارد و کاربر می تواند دیس‌لایک خود را با زدن مجدد روی گزینه دیس‌لایک، پس بگیرد.

تیک تاک در توییتی اعلام کرد: پس از مدتی آزمایش، گزینه دیس‌لایک را به صورت جهانی عرضه کردیم. ما این ابزار را به عنوان راه جدیدی برای شنیدن بازخورد مستقیم کاربران تیک تاک ایجاد کردیم. این گزینه به کاربران ما امکان می دهد دیدگاههای مناسب یا بی ربط را تشخیص دهند و به ما کمک می کند بخش دیدگاه را برای تعاملات اصیل و معتبر، تقویت کنیم.

تیک تاک اعلام کرد اولویت اصلی برای این قابلیت، ایجاد تجربه بهتر برای کاربران است. هنگامی که تیک تاک برای نخستین بار این دکمه را امتحان کرد، توضیح داد که دکمه دیس‌لایک، راهی برای مشخص کردن دیدگاههایی است که ممکن است هرزنامه باشند یا ربطی به ویدئوی که برای آن اظهارنظر کرده اند، نداشته باشند و کاربرانی که قصد دارند درباره دیدگاهی به دلیل آزار و نفرت پراکنی گزارش کنند، همچنان باید از فرآیند استاندارد گزارش دهی به تیک تاک استفاده کنند.

نخستین بار مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی در مارس سال ۲۰۲۰ متوجه شد دکمه دیس‌لایک در تیک تاک در دست طراحی است.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، با عرضه این قابلیت، تیک تاک به خیل پلتفرمهای دیجیتالی شامل یوتیوب و ردیت می پیوندد که شکلی از دکمه دیس‌لایک را معرفی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا