کامپیوتر

دستمال جدید اپل ۱۹ دلار برای شما آب می‌خورد

اگر تا به حال تمیز کردن محصولات اپل برای شما دغدغه‌ای به حساب می‌آمد، از امروز می‌توانید از دستمال تمیزکننده‌ی ۱۹ دلاری تولید اپل برای تمیز کردن این محصولات استفاده کنید. اپل در مراسم دیشب علاوه‌بر معرفی تراشه‌های M1 Pro و M1 Max به‌همراه نسل سوم ایرپاد‌ها، از این دستمال تمیزکننده هم رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این دستمال تمیزکننده‌ی اپل که از پارچه‌‌ای نسبتا ضخیم تولید شده به‌صورت جداگانه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به غیر از اینکه لوگوی اپل روی آن حک شده، مشخص نیست که جنس این پارچه با پارچه‌ی معمولی میکروفایبر که می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر از این دستمال آن را تهیه کنید تفاوتی دارد یا نه. این شرکت توصیه می‌کند که هنگام تمیز کردن گجت‌های اپل از پارچه‌ی نرم و بدون پرز استفاده کنید و از پارچه‌های زبر و ضخیم، حوله و دستمال کاغذی اجتناب کنید.

در صفحه‌ی اختصاصی این دستمال اپل ذکر شده که پارچه‌ی این دستمال برای تمیز کردن نمایشگر‌های محصولات اپل بسیار مناسب است. این دستمال تمیزکننده یادآور پارچه‌ای است که از آن در تمیز کردن مانتیور Pro Display XDR استفاده می‌شود. البته باید اشاره کنیم که این دستمال به‌صورت رایگان و همراه با مانیتور در دسترس کاربران قرار گرفته و ظاهرا به‌صورت تکی به فروش نمی‌رسد. همانطور که اشاره شد، اپل در رویداد دیشب از محصولات جدیدی رونمایی کرده است. بد نیس نگاهی کوتاه به تعدادی از آن‌ها داشته باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا