تکنولوژی

درآمد یک میلیون دلاری توریسم درمانی در یک سال

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سی و سومین نشست از سلسله نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع «کارآفرینی در فضای مجازی جهش‌ها و چالش‌ها» برگزار شد.

محمد نصری، مدیرعامل پلت‌فرم آریامدتور در پاسخ به این سوال که اگر بگویید از درمان ارز آوری می کنید، ممکن است باعث تعجب شود، گفت: فردی که برای یک پروسه درمان به ایران می آید علاوه بر ارز آوری در این حوزه می تواند از خدمات گردشگری برای خود و همراهان هم استفاده کند که باز هم تولید درآمد برای کشور است.

نصری با اشاره به اینکه این شرکت از سال ۹۵ شروع به کار کرده است ولی پیشینه حضور در این حوزه به سال ۹۰ و برنامه نویسی برای سایت های پزشکان بر می گردد، اظهار کرد: در سال ۹۴ برای یکی از پزشکان، سایتی سه زبانه طراحی کردیم که متوجه شدیم از طریق این سایت بیماران خارج از کشور هم مراجعه می‌کنند و این سایت ایده تاسیس استارت آپ آریامدتور که در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می کند را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه برای عملی کردن این ایده به تحقیق در مورد توریسم سلامت و درآمد و مباحث مرتبط با آن در کشورهای دیگر پرداختیم ، گفت: با این تحقیقات متوجه شدیم که بیشترین میزان گردشگر منطقه در این حوزه به کشورهای هند و ترکیه می روند و هند درآمدی هشت تریلیون دلاری را برای سال 2020 پیش بینی کرده است و برخی کشورها مانند مالزی برای توریسم درمانی برنامه ریزی می کنند.

نصری با اشاره به اینکه در الکامپ استار ۹۶ با توجه به درآمدی که شرکت داشت، تواستند سرمایه گذار جذب کنند، گفت: شرکت از سال ۹۶ تا ۹۷ توانست رشد ۱۵ درصدی درآمد به دلار را بدست آورد و ۴۰ درصد هم رشد ریالی داشتیم و شرکت در سال ۹۷، یک میلیون دلار درآمد داشت.

مدیرعامل پلت‌فرم آریامدتور ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر با ما همکاری دارند و  در حال حاضر با هر بیمار بیش از ۱۰ هزار دلار وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۸۰ کشور دنیا از جمله نپال، جزایر موریس و آرژانتین بیمار داشته ایم، افزود: ما برای جلب اعتماد مشتریان اروپایی با توجه به هجمه ای که علیه ایران در جهان وجود دارد از مشتریانی که از همان کشور به ایران سفر کرده اند و به قولی به زبان خودشان برای جلب اعتماد بیماران استفاده می کنیم و وقتی فرد از هم زبان خود رضایت از اسفر به ایران را می بیند و می شنود، اقناع شده و اعتماد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا