گیمویدئو

داستان اسباب‌بازی به Dreamlight Valley می‌آید

از زمان معرفی آپدیت داستان اسباب‌بازی (Toy Story) برای بازی شبیه‌ساز Disney Dreamlight Valley در نمایشگاه دیزنی و مارول سال جاری، طرفداران مشتاقانه منتظر تاریخ انتشار آن بوده‌‌اند. حال تاریخ انتشار آن به طور دقیق اعلام شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این به‌روزرسانی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قلمروی جدیدی را که بر اساس مجموعه‌ی داستان اسباب‌بازی از استودیوی پیکسار است، کشف کنند و با شخصیت‌های جدیدی آشنا شوند. گفتنی است که این دومین به‌روزرسانی بزرگ بازی از زمان انتشار آن در اواخر آگوست امسال محسوب می‌شود. اولین آپدیت اصلی بازی شامل شخصیت اسکار (Scar)، آنتاگونیست اصلی فیلم شیر شاه و قلمروی زیرزمینی او به همراه محتوایی با مضمون هالووین بود. با این به‌روزرسانی روایت داستان کلی بازی نیز با کسب جزئیات بیشتر در مورد علت مشکلات دره گسترش یافت.

به‌روزرسانی جدید Dreamlight Valley در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. این آپدیت روی تمامی پلتفرم‌های بازی به طور همزمان منتشر می‌شود و برای همه‌ی بازیکنان به صورت رایگان قابل دانلود است. اگرچه بازی هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودهنگام به سر می‌برد، اما این به‌روزرسانی‌ها و محتویات اضافی قطعا پس از عرضه‌ی کامل آن در سال آینده، آن را به یک اثر بهتر تبدیل می‌کنند.

خوشبختانه کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) یک تریلر جدید منتشر کرده که به جزئیات این آپدیت می‌پردازد. داستان این به‌روزرسانی در اتاق بانی اتفاق می‌افتد؛ جایی که بازیکنان به اندازه‌ی یک اسباب‌بازی خواهند بود و به شخصیت‌هایی نظیر باز و وودی در سه ماموریت خاص در سراسر قلمروی بازی کمک خواهند کرد. سایر محتوای مرتبط در دومین به‌روزرسانی اصلی بازی شامل لباس‌هایی با محوریت داستان اسباب‌بازی است که بازیکنان می‌توانند از آن برای شخصی‌سازی شخصیت‌های خود استفاده کنند.

گفتنی است که این بازی از زمان عرضه به صورت دسترسی زودهنگام تاکنون به دلیل عناصر گیم‌پلی خود با Animal Crossing: New Horizons مقایسه شده است. به طور کلی بازی با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شده است اما از برخی انتقادات نیز در امان نمانده است. برخی از بازیکنان آن را به نسخه‌ای نه چندان موفق از Animal Crossing تشبیه کرده‌اند و برخی این بازی را راهی برای پر کردن شکاف کمبود محتوای Animal Crossing: New Horizons می‌دانند.

از طرفی وجود باگ‌های مختلفی نیز گزارش شده‌ است. البته همانطور که ذکر شد، این اثر همچنان به صورت کامل عرضه نشده است و ظاهرا دیزنی در تلاش است تا آن را به مرور زمان تبدیل به یک شبیه‌ساز موفق کند.

بازی Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی به صورت رایگان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا