موبایلگیم

اپل آرکاد با ارائه دو بازی جدید به روزرسانی می شود

ماه گذشته، اپل 20 بازی جدید را برای اپل آرکاد معرفی کرد. اکنون غول فناوری مستقر در کوپرتینو خدمات اشتراک بازی پریمیوم خود را با معرفی دو بازی جدید و ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برای چندین بازی محبوب دیگر که قبلاً در دسترس بوده‌اند، گسترش داده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ بازی جدید معرفی شده در Apple Arcade Jet Dragon نام دارد. گفته می شود که به طور انحصاری برای سرویس اشتراک بازی اپل توسط گرزو توسعه یافته است. این سازنده ژاپنی قبلا روی سریال The Legend of Zelda کار کرده است.

بازی جدید ترکیبی از مسابقه و مدیریت ورزشی است زیرا بازیکنان باید یک تیم بسازند، اژدها را آموزش دهند، با رقبای خود رقابت کنند و در مسابقات اژدها شرکت کنند.

یکی دیگر از بازی های جدید معرفی شده به اپل آرکاد، Bold Moves است. این یک بازی پازل کلمه ای است که صحنه های آرام، سطوح چالش برانگیز، رویدادهای روزانه/هفتگی و پازل های نقل قول الهام بخش را ادغام می کند.

جدا از بازی‌های جدید، اپل به‌روزرسانی‌هایی را برای چندین بازی دیگر مانند NBA 2K23 Arcade Edition، LEGO Brawls، GOAT Simulator+، Football Manager 2023 Touch، JellyCar Worlds و Solitaire Stories منتشر کرده است.

سرویس بازی اپل آرکاد بازی هایی را بدون تبلیغات و خرید درون برنامه ای ارائه می دهد. هر بازی به صورت آفلاین قابل بازی است و اکثر آنها از کنترلرها پشتیبانی می کنند. قیمت اشتراک بازی 5 دلار ماهانه یا 60 دلار سالانه با یک ماه آزمایش رایگان است. علاوه بر این، مشتریانی که آیفون، آی‌پد، مک یا اپل تی‌وی جدید خریداری کرده‌اند، سه ماه اپل آرکید رایگان دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا