تکنولوژیسردبیر

حلقه هوشمند سامسونگ Curio نام خواهد داشت

سامسونگ قصد دارد به زودی از حلقه هوشمند خود رونمایی کند. به تازگی هم خبری منتشر شده مبنی بر اینکه نام این حلقه، Curio خواهد بود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، سامسونگ نخستین شرکت بزرگ حوزه‌ی فناوری بود که ایده‌ی تولید حلقه هوشمند را بر سر زبان‌ها انداخت. یکی دو سالی هست که می‌شنویم این شرکت کره‌ای می‌خواهد از یک حلقه هوشمند رونمایی کند اما تا به این تاریخ هیچ اقدامی را از سوی آن در این راستا شاهد نبوده‌ایم. هرچند به تازگی خبری منتشر شده که ما را به وجود چنین حلقه‌ای امیدوار می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، این حلقه قرار است Curio نام داشته باشد.

سامسونگ چندین نام تجاری مختلف را در دفتر ثبت مالکیت معنوی انگلستان برای این حلقه هوشمند، در «کلاس ۹» به ثبت رسانده است. کلاس ۹ مربوط به محصولاتی نظیر حلقه هوشمند، اپلیکیشن حلقه هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و… می‌شوند. سامسونگ آخرین نام تجاری این حلقه را در تاریخ ۲۲ آگوست امسال یعنی ۳ روز قبل به ثبت رسانده که نام «سامسونگ Curio» را در آن شاهد بودیم. همین هم ایده‌ای را در ذهنمان قرار داد مبنی بر اینکه Curio، نام حلقه‌ی هوشمند جدید شرکت کره‌ای خواهد بود.

سامسونگ نام تجاری چندین محصول را که هنوز رسما راهی بازار نکرده، در دفتر مالکیت معنوی به ثبت رسانده که هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه هستند. البته حلقه‌ی هوشمند قطعا یکی از آن‌هاست که هنوز مشخص نیست آیا واقعاً Curio نام خواهد داشت یا گلکسی رینگ. چون در ابتدا گفته می‌شود این محصول گلکسی رینگ نام‌گذاری خواهد شد.

در حال حاضر تنها چیزی که از بابت آن مطمئن هستیم این است که سامسونگ این حلقه هوشمند را راهی بازار خواهد کرد. حال اینکه نام آن چه خواهد بود و قادر به انجام چه کارهایی است، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است علاوه بر حلقه هوشمند، غول کره‌ای در حال ساخت یک هدست XR جدید است که گفته می‌شود گلکسی Glasses نام خواهد داشت. اما برخلاف حلقه‌ی هوشمند، وجود این هدست حداقل توسط گوگل و خود سامسونگ تأیید شده و باید انتظار داشته باشیم تقریبا سال آینده به عنوان رقیب اپل ویژن پرو راهی بازار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا