گیمویدئو

گیم پلی و جزئیات جدیدی از گرن توریسمو ۷ منتشر شد

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مسابقه‌ای گرن توریسمو کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود. حال کمپانی سونی و استودیوی پلیفونی دیجیتال در جدیدترین قسمت State of Play، تریلری جدید از گرن توریسمو ۷ منتشر کرده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در کنار این تریلر، کازونوری یامائوچی به‌عنوان خالق این سری، از جزئیات بیشتری درباره‌ی بازی پرده برداشت. او گفت:

در تاریخ ۲۵ ساله‌ی خود، سری گرن توریسمو عشق و احترام جدی خود را به خودروها نشان داده است. علاوه بر این، نسخه‌ی هفتم نمایانگر بیست‌و‌پنجمین سالگرد این سری و اوج این مجموعه خواهد بود. ما آن را کامل‌ترین نسخه‌ی گرن توریسمو تا به امروز می‌دانیم. ما گرن توریسمو ۷ را طوری طراحی کرده‌ایم که کسانی که تاکنون هرگز این‌گونه بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند، بتوانند با دنیای عمیق و غنی خودروها آشنا شوند. هدف ما ایجاد یک شبیه‌ساز رانندگی است که همه‌ی بازیکنان بتوانند از آن لذت ببرند. چه از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید و چه یک بازیکن جدید، فکر می‌کنم که گرن توریسمو ۷ برای همه لذت‌بخش خواهد بود.

دنیای خودروها در گرن توریسمو ۷ عظیم است و اتومبیل‌های جذاب زیادی در داخل آن وجود دارد. در این بازی بیش از ۴۰۰ خودرو از برندهای مختلف در سراسر جهان وجود دارد. گفته شده که حتی خودروهای بیشتری در به‌روزرسانی‌های آینده به بازی اضافه خواهند شد. بازی همچنین دنیایی از خودروهای دست دوم را در خود جای داده است. در بنگاه خودروهای دست دوم، بازیکنان می‌توانند خودروها را با قیمت‌های مقرون‌‌به‌صرفه‌تری خریداری کنند.

با این حال، برخی از خودروهای بسیار محبوب ممکن است حتی با قیمتی بالاتر از زمان عرضه‌ی اولیه به فروش برسند که از بین آن‌ها می‌توان به خودروهای اسپورت ژاپنی دهه‌ی ۹۰ میلادی اشاره کرد. از طرفی مکان‌هایی هستند که خودروهای کلاسیک و گران‌قیمتی را درخود جای داده‌اند. برخی از خودروهای نمادین نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کرده‌اند و حتی پس از ۱۰۰ سال، جذابیت آن‌ها هرگز کم نخواهد شد.

جزئیات جدیدی از گرن توریسمو ۷

گرن توریسمو ۷ یک ابزار خلاقانه است که بازیکنان می‌توانند از آن برای تولید محتوای مختلف نظیر ویدیوهای مسابقات، عکس‌های گرفته شده در بازی، طرح‌های رنگارنگ و چیزهای دیگر استفاده کنند. Showcase مکانی است که می‌توان این محتوا را برای دانلود سایر بازیکنان به اشتراک گذاشت و محتوای تولید شده توسط بقیه را مشاهده کرد.

جدیدترین نسخه از سری گرند توریسمو در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ بهمن ۱۴۰۰) به صورت انحصاری روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را روی پلی‌استیشن ۵ مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی گیم‌پلی را با کیفیت ۴K از منبع اصلی ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا