تکنولوژی

ثبت بیش از ۱۰۰۰ مجموعه استارتاپی در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ مجموعه استارتاپی در کشور خبر داد و گفت: این مجموعه ها پس از تکمیل فرایند ثبت نام می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

البرز فاوا نیوز ،‌به مقل از مهر ، محمد جواد آذری جهرمی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید ار مرکز رشد تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر سیاست دولت،  مبنی بر حمایت از حوزه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اظهار کرد:  آینده  اقتصاد ایران با استفاده  از این گروه‌های توانمند ساخته می شود.

وی  از ثبت نام بیش از هزار  مجموعه استارتاپی در کشور خبر داد و بیان کرد: دولت برای حمایت از مجموعه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  با اجرایی شدن  و تکمیل  فرآیند ثبت نام و   پس از صدور کارت عضویت این شرکت ها می توانند از مزایایی همچون  بیمه، تسهیلات و  معافیت مالیاتی بهره مند شوند.

وی به  توسعه شبکه اینترنتی روستاها  اشاره و اظهار کرد: طرح پایلوت توسعه شبکه های اینترنتی روستایی آماده و جزییات آن به‌زودی اعلام می شود.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات صبح دوشنبه پس از حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه از مرکز رشد این شهرستان بازدید و در پنجمین نشست شورای اداری حضور یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا