تکنولوژی

تمدید مهلت ثبت نام در نشست بین المللی سرمایه‌گذاری فناوری

مهلت ثبت نام برای حضور در پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوریTechnology Investment Meeting ۲۰۲۳ تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ تمدید شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از پارک فناوری پردیس، با توجه استقبال سرمایه گذاران و سرمایه پذیران از این رویداد و به منظور شرکت هرچه بیشتر صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر و استارت آپ‌ها در این رویداد تمدید صورت گرفته است.

این نشست با هدف جذب سرمایه و شتابدهی شرکت‌های نوپا و دانش بنیان و با همت پارک فناوری پردیس و دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای اسلامی در حال توسعه (D-۸TTEN)، در تاریخ ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM) فرصتی برای شناسایی سرمایه‌گذاران کشورهای عضو و دیگر کشورهای اسلامی است تا در گام اول باعث هم افزایی بین فعالان این بخش شود و در گام‌های بعدی با همکاری صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری از یک طرف و کارآفرینان و شرکت‌های نوپا از طرف دیگر، سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نوآورانه و فناورانه را رقم بزنند.

برنامه‌های اصلی نشست شامل جلسات میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران (B۲B) با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری، رونمایی از اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشورهای عضو D-۸، و بازدید از ظرفیت‌های اکوسیسیتم فناوری کشور می‌باشد و حضور برای فعالان عرصه فناوری رایگان است.

نشست سرمایه گذاری فناوری تیم (TIM) یکی از رویدادهای زیرمجموعه شبکه انتقال و تبادل فناوری هشت کشور اسلامی است. این شبکه در حال توسعه (D-۸ TTEN) یک شبکه اطلاعاتی و مبادلاتی میان کشورهای اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر، مالزی و نیجریه است که از طریق ظرفیت‌سازی و اطلاع‌رسانی دستاوردها و نیازهای فناوری و ساماندهی مبادلات فناوری، همگرایی و هم‌افزایی بین کشورهای عضو را در زمینه فناوری بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا