موبایل

تمام مدل‌های آیفون ۱۴ احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز عرضه شوند

بر اساس یک گزارش جدید، در سال ۲۰۲۲ تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ همراه با نمایشگر ۱۲۰ هرتز راهی بازار خواهند شد. گفتنی است طبق گزارش‌های مختلف، تنها مدل‌های پرو آیفون ۱۳ از این قابلیت بهره می‌برند و دو مدل ارزان‌تر فاقد این مشخصه هستند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ سامسونگ تولید نمایشگرهای LTPO آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را بر عهده گرفته که گویا مدتی قبل تولید انبوه این پنل‌ها آغاز شده است. از طرف دیگر، آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی مبتنی بر نمایشگرهای LTPS هستند که LG قرار است آن‌ها را تولید کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری آیفون ۱۳ مانند آیفون ۱۲ از یک مدل ۵٫۴ اینچی، دو مدل ۶٫۱ اینچی و یک مدل ۶٫۷ اینچی تشکیل شده است. اما اپل برای سری آیفون ۱۴ قصد دارد دو مدل ۶٫۱ اینچی و دو مدل ۶٫۷ اینچی رونمایی کند.

گفته می‌شود در سال ۲۰۲۲، LG و سامسونگ تولیدکننده‌ی پنل‌های LTPO برای سری آیفون ۱۴ خواهند بود. اپل طی سال‌های گذشته برای مدل‌های مختلف آیفون از طراحی تقریبا یکسانی استفاده کرده ولی به نظر می‌رسد سال آینده دیگر شاهد بریدگی نمایشگر نخواهیم بود و در عوض این شرکت به بهره‌گیری از حفره‌ی نمایشگر روی می‌آورد.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مدتی قبل اعلام کرد که حداقل مدل‌های رده‌بالای آیفون ۱۴ از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برند و این یعنی احتمال حفظ بریدگی نمایشگر برای مدل‌های ارزان‌تر وجود دارد. اگر این موضوع عملی شود، تفاوت بین مدل‌های پرو و مدل‌های معمولی بیشتر از گذشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا