موبایل

رندرهای جدید Galaxy Note10 Lite نشان دهنده ی نمایشگر تخت آن هستند

البرز فاوا نیوز؛ آخرین رندهای منتشر شده از Galaxy Note10 Lite این اسمارت فون را در چند رنگ مختلف همراه با قلم S Pen به نمایش در آورد که همچنین جزئیات بیشتری از این اسمارت فون نسبت به رندرهای تاریک قبلی آن به ما نشان می دهد.

اولین نکته ای که در این رندرها به چشم می خورد نمایشگر تخت Note10 Lite می باشد که آخرین بار در سری نوت سامسونگ، Galaxy Note5 از همچین نوع نمایشگری بهره می برده است. نکته ی دوم نیز وجود سوراخ دوربین سلفی در مرکز این نمایشگر تخت مانند نسخه های گران تر Note10 می باشد.

در قسمت پشت Galaxy Note10 Lite یک ماژوال سه گانه مربعی شکل به چشم می خورد که میزبان سنسور اصلی این اسمارت فون در کنار سنسور های جانبی و فلاش LED می باشد که اطلاعاتی از آن در دسترس نمی باشد.
با انتقال همه ی کلید ها به سمت راست این دستگاه می توان متوجه شد که محل قرار گیری قلم مخصوص S Pen آن در گوشه ی سمت چپ واقع است.

به علت پسوند Lite در کنار نام Galaxy Note10 انتظار می رود این اسمارت فون حدود 600 یورو قیمت گذاری شده باشد. هنوز هیچ تاریخ دقیقی از زمان رونمایی رسمی از نسخه های لایت جدید سامسونگ در دسترس نمی باشد، اما رویدادی که در تاریخ 27 دسامبر برگزار می شود به احتمال زیاد فرصتی برای معرفی Note10 Lite و S10 Lite می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا