گیم

تغییرات به روزرسانی Reloaded فصل پنجم وارزون

به روزرسانی Reloaded فصل پنجم وارزون به تازگی منتشر شده و تغییراتی عمده را برای فصل پایانی محبوب‌ترین بتل رویال تاریخ به ارمغان آورده است. در ادامه نگاهی کامل به تمامی تغییرات این به روزرسانی بزرگ خواهیم داشت.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، بخش دوم فصل پنجم بازی Call of Duty Vanguard و البته Call of Duty Warzone به تازگی آغاز شده و ما را هر چه بیشتر به پایان وارزون، البته با خاطراتی فراموش نشدنی نزدیک می‌کند. این به روزرسانی گسترده در کنار سلاح‌ها و اپراتورهای جدید، لودآت‌های ارزان قیمت و بسیاری تغییرات ریز و درشت دیگر را وارد بازی می‌کند.

به روزرسانی نیم فصل پنجم، Last Stand، دو سلاح جدید را در اختیار ما قرار می‌دهد. اولین سلاح BP50 و دومین سلاح Lienna 57 بوده که می‌توان آن‌ها را با استفاده از چالش‌های درون بازی بازگشایی کرده یا با استفاده از ارز درون بازی خریداری کرد. فصل پایانی وارزون به طور کلی به بسیاری از شخصیت‌های منفی قدیمی سری بازی کالاف دیوتی پرداخت و در ادامه این فصل شاهد عرضه برخی باندل‌ها برای آن‌ها خواهیم بود. شما می‌توانید باندل‌هایی برای شخصیت گابریل رورک (Gabriel Rorke) از بازی Call of Duty: Ghosts و سراف (Seraph) از سری بازی Call of Duty: Black Ops خریداری کنید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این به روزرسانی، مد جدید زمان محدود Resurgence Supreme است. در این مد زمان محدود، نقشه Rebirth Island به طور کامل پوشیده از لوت‌های Epic یا بهتر خواهد بود که باید جذابیتی بی نظیر برای کاربران داشته باشد. شما می‌توانید این مد را به صورت تک، دو، سه و چهار نفره تجربه کنید. شما اگر طی یک مبارزه در این مد بیش از ۱۵ دشمن را کشته و پیروز مبارزه شوید، کالینگ کارد Resurgence Trials Victory را کسب خواهید کرد.

آخرین به روزرسانی وارزون ما را به خاطرات گره خواهد زد. به روزرسانی Reloaded فصل پنجم وارزون هر هفته یک مد زمان محدود خاطره انگیز را برای ما در دسترس قرار خواهد داد. شما در این مدت می‌توانید به تجربه مدهایی چون Clash، Rebirth Blood Money، Rebirth Payload، Golden Plunder، Fortune’s Keep Resurgence و برخی دیگر از مدهای زمان محدود عرضه شده در تاریخ وارزون بپردازید.

دیگر خاطره بازی وارزون مربوط به کالینگ کاردهایی است که با نام Warzone Stories عرضه شده و صحنه‌هایی از تاریخ وارزون و لحظات خاطره انگیز آن را نشان می‌دهند. معروف‌ترین کالینگ کارد عرضه شده در این بسته، نوزادی کارتونی با بال است که به یکی از شوخی‌های معروف کاربران در شبکه ردیت برگشته و با نام Eagle Child عرضه می‌شود.

گیم پلی وارزون در این به روزرسانی نیز تغییری اساسی به خود دیده و بر اساس آن شما می‌توانید لودآت خود را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید. پس از انتشار مد زمان محدود Titanium Trials، قیمت لودآت در Buy Station پس از هر دایره، ۵۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

دستگاه‌های عابر بانک (ATM) که پیش‌تر تنها در بخش Plunder دیده می‌شدند، حال به بخش بتل رویال نیز وارد شده و کاربران می‌توانند پول بیشتری در بازی کسب کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین تغییرات در به روزرسانی Reloaded فصل پنجم وارزون، تغییراتی در تفنگ‌های بازی است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قوی‌تر شدن ضرب دو سلاح CR-56 AMAX از Call of Duty Modern Warfare و سلاح QBZ-83 از Call of Duty Black Ops Cold War اشاره داشت. از بازی Call of Duty Vanguard ما شاهد ضعیف شدن سلاح Automaton در زمان شلیک به گردن و پایین تنه هستیم. علاوه بر آن، سلاح Armaguerra 43 شاهد ضعف در ضرب، سرعت حرکت کاربر در زمان نگه داشتن این سلاح و برخی افزونه‌ها خواهد بود.

در کنار تمام این تغییرات، ما شاهد تغییراتی در کلیت منو و دیگر بخش‌های بازی خواهیم بود. برای مثال می‌توان به افزوده شدن بخش Recommended در بخش سلاح‌ها در Gunsmith اشاره داشت. این بخش نه تنها در سلاح‌های بازی Call of Duty Vanguard، بلکه در سلاح‌های دو بازی Call of Duty Modern Warfare و Call of Duty Black Ops Cold War دیده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا