تکنولوژی

تعهد شرکت های فناوری درباره هوش مصنوعی

جوبایدن رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد شرکت های توسعه دهنده هوش مصنوعی از جمله متا، گوگل و اوپن ای آی تعهد داده اند محتوای تولیدی را برچسب بزنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، به گفته رییس جمهور آمریکا شرکت های هوش مصنوعی از جمله اوپن ای آی، آلفابت و متا پلتفرمز به طور داوطلبانه به کاخ سفید تعهد دادند تا اقداماتی مانند برچسب زدن محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را انجام دهند و به ایمن شدن فناوری کمک کنند.

جوبایدن در این باره گفت: تعهدات گامی نویدبخش هستند اما باید فعالیت های زیادی با یکدیگر انجام دهیم.

رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید به گسترش نگرانی ها درباره خطرات احتمالی استفاده از هوش مصنوعی برای مقاصد اختلال آمیز گفت: ما باید با چشمانی باز و هوشیار تهدیدهای فناوری های نوین را رصد کنیم.

شرکت های مختلف از جمله آنتروپیک، اینفلکشن، آمازون، اوپن ای آی تعهد کرده اند تا سیستم هایشان را قبل از عرضه به طور کامل تست کنند و اطلاعات درباره شیوه کاهش ریسک ها و میزان سرمایه گذاری در امنیت سایبری را کاهش دهند.

این اقدام یک برد برای دولت بایدن به حساب می آید که سعی دارد هوش مصنوعی را قانونمند کند.

مایکروسافت(شرکت اوپن ای آی) در پست وبلاگی در این باره نوشت: ما از رهبری رییس جمهور برای گردهم جمع کردن دست اندرکاران صنعت فناوری جهت ایجاد گام هایی محکم برای ایمن سازی و سودمندسازی هوش مصنوعی استقبال می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا