گیم

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

انتخاب یک ماوس بازی یک تلاش بسیار شخصی است. دست‌های هر کسی متفاوت است، ترجیحات و نیازهای هرکس متفاوت است و همه ما بازی‌های مختلفی انجام می‌دهیم. به همین دلیل است که ما خوش شانس هستیم که در عصر طلایی موش‌های بازی زندگی می‌کنیم، با تولیدکنندگان بزرگی که عضله‌های مهندسی را روی یکدیگر می‌ریزند. نتیجه بازاری مملو از ماوس های با کیفیت بالا و در عین حال نسبتا ارزان است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از WIRED؛ من تعداد زیادی را آزمایش کرده ام، به خصوص در طول همه گیری. نمی‌توانم دقیقاً به شما بگویم که کدام ماوس برای شما مناسب است، اما می‌توانم چند توصیه به شما بدهم. اینها بهترین موس های بازی برای هر نوع گیمری هستند، به علاوه چند ماوس پد برای اندازه گیری خوب.

 

به دنبال یک ماوس عالی هستید؟ به کف دست خود نگاه کنید

Palm Reading

یکی از جنبه هایی که در هنگام خرید ماوس باید در نظر گرفت اندازه آن است. من از G305 لاجیتک استفاده می‌کردم تا اینکه متوجه شدم برای اندازه کف دستم خیلی کوچک است – خودم را مجبور می‌کردم آن را به روشی خاص در دست بگیرم و در این فرآیند مچ دستم را تحت فشار قرار می‌دادم. خوب نیست. این به نحوه نگه داشتن ماوس نیز بستگی دارد . آیا از تمام کف دست خود استفاده می کنید؟ فقط نوک انگشتان شما؟ یا از آن به سبک پنجه ای استفاده می کنید، در حالی که نوک انگشتان و کف دستتان با ماوس تماس دارد؟

توصیه می‌کنم فاصله نوک انگشت میانی تا انتهای کف دست خود را اندازه‌گیری کنید، سپس ماوسی با طول تقریباً یکسان پیدا کنید. می توانید این کار را با پهنای دست خود نیز انجام دهید تا مطمئن شوید ماوس خریداری شده خیلی پهن یا خیلی باریک نباشد. Rocket Jump Ninja ابزار بسیار خوبی دارد که به شما امکان می‌دهد اندازه‌های خود را وارد کنید و توصیه‌های ماوس را بر اساس اندازه دست خود بیرون بیاورید. Razer یک راهنمای مفید نیز دارد، اما فقط ماوس های ساخته شده توسط Razer را توصیه می کند. با اندازه گیری دست خود، می توانید از تجربه بازی بسیار راحت تری لذت ببرید. به این ترتیب متوجه شدم که G604 لاجیتک بهترین اندازه برای من است—مچ دستم می گوید متشکرم. – جولیان چوکاتو

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

بهترین ماوس بی سیم

SteelSeries Prime Wireless

من همیشه برای موس های بازی Steelseries نقطه نرمی داشتم. آنها همیشه بسیار متعادل هستند: نورهای خوب اما نه خیلی زیاد. خیلی گران نیست؛ و طراحی دوست داشتنی و کم اهمیت اما تا زمانی که ماوس بی‌سیم Steelseries Prime واقعاً، واقعاً، دیوانه‌وار، عمیقاً عاشق شدم. ماوس بی‌سیم Prime برای طیف وسیعی از اندازه‌های دست مناسب است و با دکمه‌های اضافی شلوغ نمی‌شود.

این برای بازی های حرفه ای ورزش های الکترونیکی طراحی شده است و نشان می دهد. ماوس سریع و پاسخگو است و دکمه ها زیبا و کلیک هستند. محدوده پذیرش نیز چشمگیر است. من بیشتر اوقات حدود 10 فوت از برج رایانه شخصی خود دور هستم، و حتی با وجود موانع، پرایم بی سیم هرگز اتصال را قطع نمی کند یا شروع به پرش از روی صفحه می کند (حتی وقتی باتری آن کم است، که اغلب اتفاق نمی افتد). همچنین تقریباً روی هر سطحی که روی آن قرار می‌دهید بدون زحمت می‌لغزد.

90 دلار در آمازون

90 دلار در STEELSERIES

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

بهترین موس سیم دار

Steel Series Sensei Ten

این ماوس برداشتی مدرن از طراحی کلاسیک است. Sensei Ten بسیار کوچک، فوق العاده سبک و دارای فناوری چشمگیر است. دارای یک حسگر تعبیه‌شده برای ردیابی شیب است که تضمین می‌کند ماوس جای خود را از دست نمی‌دهد، حتی زمانی که آن را برمی‌دارید و حرکت می‌دهید – به عنوان مثال، زمانی که در لبه ماوس پد خود هستید و نیاز دارید سریع به عقب برگردید. به مرکز وقتی نیاز به حرکت ماوس دارید، می‌تواند میلی‌ثانیه‌های گرانبهای شما را ذخیره کند و Sensei Ten را برای بازی‌های رقابتی مناسب کند. طراحی شیک و قابل دسترس آن نیز آن را برای هر کسی که به دنبال یک ماوس گیمینگ سریع، سبک و راحت است، به گزینه ای مرگبار تبدیل می کند.

52 دلار در آمازون

52 دلار در STEELSERIES

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

بهترین زیر 50 دلار

لاجیتک G203

ماوس‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه اغلب از بسیاری از امکانات و عملکردی که در مدل‌های زیباتر به دست می‌آورید چشم پوشی می‌کنند، اما لاجیتک G203 هرگز احساس نمی‌کند که فاقد آن است. به طور تکان دهنده ای ارزان است اما می تواند با ماوس های بسیار گران تر رقابت کند. این سنسور حداکثر حساسیت کمتری نسبت به پیشنهادات گران‌تر دارد – 8000 نقطه در هر اینچ – بنابراین اگر به این حساسیت بالا نیاز دارید، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید. اما دارای شش دکمه، سازگاری با نرم افزار G Hub لاجیتک و از همه مهمتر نورپردازی RGB است.

30 دلار در آمازون

27 دلار در والمارت

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

بهترین ماوس با داک

Razer Viper Ultimate

فناوری‌های زیادی در یک ماوس گیمینگ پیشرفته گنجانده شده است. Razer Viper Ultimate دارای سوئیچ های اپتیکال و زمان پاسخ بی سیم پیشرو در صنعت کمتر از 0.2 میلی ثانیه است. اما مهمترین معیار برای یک ماوس بازی یک معیار ساده است: چند وقت یکبار به آن فکر می کنید؟ یک ماوس گیمینگ خوب ویژگی‌های مفیدی دارد، اما یک ماوس بازی عالی باید در امتداد دست شما باشد. شما نباید به آن فکر کنید. باید شهودی باشد. Razer Viper Ultimate همه اینهاست.

همراه با یک پایه شارژ و یک دانگل بی سیم itty-bitty ارائه می شود. دانگل در مواقعی که از ماوس استفاده نمی‌شود، درون آن ذخیره می‌شود.و دوسویه است. این دیگر بهترین ماوس بی‌سیم کلی ما نیست، اما همچنان یک انتخاب قاتل و بهترین موس بی‌سیم با پایه شارژ است.

97 دلار در آمازون

138 دلار در WALMART

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای یک کلیک سریع

Roccat Kone Pro Air

ماوس Kone Pro Air Roccat در خانواده من مورد علاقه است. فوق العاده سبک است. طرح روشنایی داخلی و نیمه شفاف بسیار زیبا است. و دکمه های آن به طرز باورنکردنی تند هستند. آن‌ها کلیک‌های تیز و غنی ارائه می‌کنند که به شما احساس می‌کند واقعاً آن هیولای سایبری Doom Eternal را مستقیماً به جهنم می‌فرستید. نسبت به سایر ماوس های بی سیم مورد علاقه ما در برد کمی کمتر قابل اعتماد است، اما اگر یک فرد عادی هستید و ماوس خود را روی میز خود نگه دارید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

100 دلار در آمازون

100 دلار در ROCCAT

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای شارژ آسان بی سیم

Logitech G Pro Wireless

سری G Pro لاجیتک با نظرات متخصصان ورزش های الکترونیکی طراحی شده است. زمان پاسخ دهی سریع و ارگونومی مناسب تضمین می کند که دکمه های اضافی دقیقاً در جایی قرار می گیرند که انگشتان شما قرار دارند. گیرنده بی‌سیم زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند، بنابراین عکس‌های هد شات را به دلیل تاخیر از دست نخواهید داد. دکمه ها راضی کننده و مستحکم هستند و دارای فنرهای کششی مکانیکی در زیر دکمه های چپ و راست و صفحات کلید جداگانه برای دقت هستند.

با یک بار شارژ حدود 48 ساعت دوام می آورد، اما اگر می خواهید کاملاً شارژ را فراموش کنید، بسته شارژ بی سیم را تهیه کنید .

79 دلار در آمازون

79 دلار در والمارت

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای چپ دست ها

Razer Lancehead Tournament Edition

Razer Lancehead یک ماوس عالی برای هر کسی، از جمله بازیکنان چپ دست است. بر خلاف برخی از رقبای خود، Lancehead با یک شاسی دودست طراحی شده است که به راحتی در دست راست یا چپ شما قرار می گیرد. به علاوه، این یک ماوس گیمینگ Razer با کیفیت بالا است، بنابراین سنسور سریع عمل می‌کند و دکمه‌ها به همان اندازه که باید پاسخگو هستند.

69 دلار در آمازون

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای سنت گرایان بی حاشیه

Logitech G Pro Wired

آزمایش شده و واقعی، ساده و سرراست، ماوس سیم دار Logitech G Pro یک اسباب کار است. محکم است، با کلیک‌های پاسخ‌گوی رضایت‌بخش و زبان طراحی زیبا که با بازخورد متخصصان ورزش‌های الکترونیکی تنظیم شده است. نور پشت ماوس درست است، به اندازه ای که آن را به عنوان یک ماوس بازی علامت گذاری کنید، اما نه آنقدر که دسکتاپ شما به یک نمایش افلاک نما تبدیل شود. این ماوس پاسخگویی مورد نیاز برای بازی های رقابتی را بدون هیچ گونه زواید یا شکوفایی طراحی که سر راه شما قرار می گیرد، ارائه می دهد.

60 دلار در آمازون

60 دلار در بهترین خرید

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای تینکرها

Razer Naga Trinity

اکثر ماوس های بازی چند دکمه اضافی دارند، اما گاهی اوقات به تعداد بیشتری نیاز دارید . مانند، 19. Razer Naga Trinity شما را تحت پوشش قرار داده است. نه تنها دارای بیش از ده ها دکمه قابل برنامه ریزی برای همه عرصه های نبرد آنلاین چند نفره شما و نیازهای بازی های آنلاین انبوه چند نفره شما است، بلکه دارای سه صفحه جانبی قابل جابجایی با تنظیمات دکمه های مختلف است. می‌توانید انتخاب کنید کدام یک برای شما مناسب است—یا برای هر بازی مناسب است. این چاقوی ارتش سوئیس ماوس های بازی است.

75 دلار در آمازون

75 دلار در بهترین خرید

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای Renegades

HyperX Pulsefire Surge RGB

HyperX Pulsefire یک ماوس گیمینگ همه جانبه با قیمت مناسب است. دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم، زمان پاسخگویی سریع، شاسی راحت و چند دکمه اضافی درست زیر انگشت شست شما است. ممکن است تمام ویژگی‌های پیشنهادات گران‌تر را نداشته باشد – مانند صفحات جانبی قابل جابجایی یا تشک شارژ بی‌سیم – اما برای اکثر گیمرها یک انتخاب عالی است. این یک اجرای تند و تیز است، و قرار نیست بانک را خراب کند. به خصوص که اغلب در فروش است.

35 دلار در آمازون

39 دلار در والمارت

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای میزهای کوچک

موس پد QcK سری SteelSeries

یکی از ارزان‌ترین کارهایی که می‌توانید برای ارتقای تجربه بازی رایانه شخصی خود انجام دهید، سرمایه‌گذاری روی یک ماوس پد با کیفیت بالا است. اگر از گیمرهای ماوس و کیبورد هستید، داشتن سطح مناسب برای جونده کوچک قابل اعتماد شما می تواند بسیار مفید باشد. شما نه تنها قسمت کوچکی از میز خود را برای استفاده از ماوس محصور کرده اید، بلکه سطحی را نیز طراحی کرده اید که تا حد امکان بدون اصطکاک و نرم باشد – بنابراین تا حد امکان سریع خواهید بود.

ماوس پد QcK SteelSeries یکی از موارد مورد علاقه من است. اندازه متوسط ​​برای اکثر میزها، حتی میزهای کوچک مناسب است. به خوبی ساخته شده است و به راحتی فرسوده نمی شود – ماوس پدهای ارزان تر اغلب در لبه های آن ساییده می شوند، که زیبایی شناسی را که یک ماوس پد خوب می تواند به ایستگاه کاری ارائه دهد، خراب می کند.

10 دلار در آمازون

10 دلار در STEELSERIES

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای میزهای کوچک و حالات نرم

پد رومیزی نمدی پشمی Grovemade

به نظر نمی رسد که این لوازم جانبی بازی معمولی شما باشد، زیرا اینطور نیست. این یک پد پشمی از پورتلند، اورگان، شرکت Grovemade است، و به اندازه کافی بزرگ است که یک صفحه کلید و یک ماوس را با فضای خالی در خود جای دهد. در زیر مچ دست شما احساس نرمی می‌کند، و همه ماوس‌های بازی در این لیست فقط روی سطح آن می‌لغزند ، مثل این است که روی شیشه می‌لغزند. این یک شگفتی بزرگ است، صادقانه. ناگفته نماند، یک پد میز نمدی، فضایی از پیچیدگی و سبک را به هر میزی اضافه می کند، بدون اینکه آن را خیلی محکم به نظر برساند. رنگ عالی نور تحت نور RGB در یک اتاق تاریک شگفت انگیز به نظر می رسد. این یک راه آسان و مقرون به صرفه برای تزریق سبک منحصر به فرد به فضای کار (و بازی) شما است.

50 دلار در GROVEMADE

 

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای میزهای بزرگ

موس پد لاجیتک G840 XL

ماوس پدهای ترجیحی من آنهایی هستند که کل سطح میز را می پوشانند. آنها زیبا به نظر می رسند، شما (من) را تشویق می کنند که میز را تمیز و دور از حواس پرتی نگه دارید، و از همه بهتر، ماوس می تواند آزادانه در میان علفزارهای بی پایان میز پرسه بزند. این یک تجربه بسیار رهایی بخش است. صفحه‌کلید خود را تا لبه‌های لبه حرکت دهید و هکتارها فضا دارید تا فقط به آن ماوس اجازه دهید آنچه را که می‌خواهد انجام دهد و به جایی که می‌خواهد برود. یک ماوس پد بزرگ وقتی آن را روی میز خود قرار دهید مانند یک کالای لوکس به نظر می رسد.

30 دلار در آمازون

30 دلار در B&H

بهترین ماوس (و موس پد) برای هر نوع گیمری

برای میزهای چند منظوره

پد رومیزی مات Grovemade

پدهای رومیزی Grovemade یکی از موارد مورد علاقه من است. آن‌ها در زیر مچ احساس خوبی دارند، ماوس ها فقط روی آنها می‌لغزند و ظاهری حرفه‌ای و صیقلی به هر میزی اضافه می‌کنند. آنها به ویژه برای فضاهای کاری چند منظوره مناسب هستند – میزی که در آن کار می کنید و بازی می کنید. آنها به اندازه کافی ساده و ظریف هستند تا در یک فضای کاری جدی قرار بگیرند، اما همچنین به طور یکپارچه با یک پناهگاه بازی سایبرپانک و نئون ترکیب می شوند. آنها کمی پرخرج هستند (بسته به اندازه میز شما) و به اندازه گزینه های دیگر در این لیست جذاب نیستند، اما اگر به دنبال چیزی نرم تر هستید، انتخاب خوبی هستند.

60 دلار در GROVEMADE

ترجمه: میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا