موبایل

بهترین شارژرهای بی سیم

در تاریکی از جستجوی کابل خودداری کنید. این پایه‌ها و پدهای شارژ شده با سیم ، زحمت شارژ مجدد آیفون یا گوشی اندرویدی شما را از بین می‌برند.

“شارژ بی سیم نیست” تقریباً همانطور که به نظر می رسد جالب است. این دقیقاً بی سیم نیست -سیم از پریز به پد شارژ می رود – و تلفن هوشمند شما را سریعتر از وصل کردن آن با یک سیم خوب شارژ نمی کند. با وجود این، من همیشه وقتی تلفنی را آزمایش می کنم که از آن پشتیبانی نمی کند ناامید می شوم. من عادت کرده ام که هر شب به سادگی تلفنم را روی پد بیاورم، و ماهیگیری برای کابل در تاریکی مثل یک کار طاقت فرسا است. این راحتی خالص بیش از هر چیز دیگری است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از WIRED؛پس از آزمایش بیش از 50 محصول شارژ در 18 ماه گذشته، ما خوب را از بد ( مطمئناً موارد بدی وجود دارد ) طبقه بندی کرده ایم و بهترین شارژرهای بی سیم را شناسایی کرده ایم. سبک‌ها، شکل‌ها و مواد ساخت بسیار زیادی وجود دارد که گزینه‌های زیادی از جمله پایه‌ها، پدها، بسته‌های باتری بی‌سیم، و یکی که حتی به عنوان پایه هدفون نیز می‌شود، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکته ای در مورد سرعت شارژ و سازگاری

در زیر هر اسلاید عبارت « سازگار با آیفون و تلفن‌های اندرویدی » را مشاهده خواهید کرد، و این بدان معناست که شارژر دارای سرعت شارژ استاندارد 7.5 وات برای آیفون یا 10 وات برای تلفن‌های اندرویدی (از جمله گوشی‌های گلکسی سامسونگ) است. اگر سریعتر یا کندتر شارژ شود، آن را نشان خواهیم داد. ما اینها را با چندین دستگاه آزمایش کرده‌ایم، اما همیشه این احتمال وجود دارد که گوشی شما کند شارژ شود یا کار نکند، زیرا قاب خیلی ضخیم است یا سیم‌پیچ شارژ آن به خوبی با شارژر هماهنگ نیست.

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین استند

شارژر بی سیم Native Union Dock

این یکی از زیباترین شارژرهای بی سیمی است که من آزمایش کرده ام، به خصوص در رنگ رزگلد آن، بسیار زیبا به نظر می رسد و خراش روی گوشی شما ایجاد نمی کند، به علاوه پایه فولادی و دستگیره های سیلیکونی از تکان خوردن یا سر خوردن آن در اطراف جلوگیری می کند. یک LED در پشت دستگاه وجود دارد که در یک اتاق تاریک، درخشش بسیار ضعیفی از خود ساطع می‌کند، به اندازه‌ای که مطمئن شویم شارژ می‌شود؛ اما آنقدر حواس را پرت نمی کند که در خواب مشکلی ایجاد کند؛ این چیزی است که نمی توانم برای بسیاری از شارژرهای بی سیم دیگر با چراغ های درخشان در جلو بگویم. می توانیم هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی گوشی خود را بر روی آن قرار داده و آن را شارژ کنیم. بدون آداپتور برق است، اما یک کابل USB-A به USB-C به طول 6.5 فوت به همراه دارد.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

70 دلار در آمازون

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین پد

Nomad Base Station Mini Magnetic

این شارژر کوچک Nomad از نظر ظاهری با انتخاب برتر ما گره خورده است. من عاشق سطح چرمی مشکی رنگی آن هستم که وقتی با شاسی آلومینیومی جفت می شود، زیبا به نظر می رسد. نسبتاً سنگین است، بنابراین حرکت نمی کند(پایه های لاستیکی کمک می کند.) LED خیلی مزاحم نیست و اگر نور در اتاق کم باشد، کم نور می شود. شما یک کابل USB-C به USB-C در جعبه دارید، بنابراین در صورت نیاز به شارژ سریع‌تر، می‌توانید آن را مستقیماً به گوشی Android خود وصل کنید. با این حال، آداپتور برق ندارد و برای رسیدن به سرعت ۱۵ وات با یک گوشی اندرویدی باید از یک آداپتور ۳۰ واتی استفاده کنید.

Nomad یک مدل خاص با آهنرباهای تعبیه شده در داخل، برای استفاده  آیفون13 یا آیفون12 است و این مدل گوشی ها را به طور ایمن در بهترین موقعیت نگه می دارد.

سازگار با آیفون، شارژ سریع 15 واتی برای گوشی های اندرویدی

70 دلار در Nomad

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین شارژر بی سیم ارزان

پد و پایه Anker PowerWave

پد و پایه Anker ثابت می کند که نیازی به هزینه زیادی برای شارژ بی سیم ندارید. هر دو از پلاستیک با روکش لاستیکی در قسمت زیرین ساخته شده اند تا از لغزش و سر خوردن جلوگیری کند، اگرچه خیلی محکم نیست. یک LED کوچک هنگام شارژ به رنگ آبی روشن می شود و چشمک می زند تا نشان دهد مشکلی وجود دارد.

ما پایه‌ها را به پدها ترجیح می‌دهیم، زیرا می‌توانید به راحتی اعلان‌های تلفن خود را ببینید، اما پد Anker به قدری ارزان است که می‌توانید چند عدد از آن‌ها را بردارید تا در خانه‌تان پراکنده شوند. هر دو دارای یک کابل Micro USB 4 فوتی هستند، اما شما باید آداپتور برق خود را تامین کنید. با این قیمت تعجب بزرگی نیست.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروی

14دلار در آمازون(پد)

23 دلار در آمازون(پایه)

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین برای میز خواب

Google Pixel Stand

Pixel Stand گوگل ممکن است شبیه یک شارژر بی سیم ساده به نظر برسد، اما مورد علاقه ما برای میز خواب است. فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، روکش نرم، آن را ثابت نگه می‌دارد و برآمدگی موجدار آن تلفن را ثابت نگه می دارد. یک LED کوچک در جلو وجود دارد، اما از زیر سیلیکون روشن می شود، بنابراین به سختی قابل مشاهده است. (هنگام شارژ شدن به رنگ سفید و در صورت بروز مشکل به رنگ نارنجی روشن می شود.) مشکل اصلی ما این بود که گران بود، اما قیمت آن اکنون به زیر 50 دلار رسیده است.

بهتر است با Google Pixel جفت شود زیرا بلافاصله به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می شود . می‌توانید از آن بخواهید عکس‌های آلبوم‌های Google Photos را روی صفحه قفل نشان دهد، دسترسی سریع به Google Assistant داشته باشید، حالت زمان خواب را فعال کنید که «مزاحم نشوید» را روشن می‌کند، و حتی برای تقلید از طلوع خورشید، صفحه را به رنگ نارنجی روشن کنید.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروی

37 دلار در آمازون

35 دلار در والمارت

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین برای دارندگان آیفون 12 و 13

شارژر اپل MagSafe

گوشی‌های آیفون 12 و آیفون 13 اپل مجهز به آهنربا هستند تا بتوانید لوازم جانبی Magsafe مانند شارژر بی‌سیم MagSafe را در پشت بچسبانید. از آنجایی که شارژر به صورت مغناطیسی متصل می‌ماند، لازم نیست نگران ناهماهنگی‌های تصادفی باشید که باعث می‌شود با دستگاه مرده از خواب بیدار شوید. به‌علاوه، به لطف هم‌تراز بودن سیم‌پیچ‌ها، سریع‌تر از هر شارژر بی‌سیم دیگری آیفون شما را شارژ می‌کند و آهن‌رباها به شما اجازه می‌دهند در حین شارژ شدن از گوشی خود استفاده کنید. (این در مورد اکثر شارژرهای بی سیم سخت است.) متأسفانه، کابل خیلی طولانی نیست و اگر از کیس سازگار با MagSafe استفاده نکنید، خود کیس بی فایده می شود (ما در اینجا انواع مختلفی را آزمایش کرده ایم ) . بدون آداپتور برق گنجانده شده است.

شارژ سریع 15 واتی برای آیفون 12 یا جدیدتر؛ کار می کند اما برای گوشی های اندرویدی توصیه نمی شود.

★ جایگزین دیگر: چندین شارژر MagSafe شخص ثالث وجود دارد، اما یکی از موارد مورد علاقه ما، Sonix’s Magnetic Link (30 دلار) است. سبک های زیادی وجود دارد ، و طول کابل آن دو برابر شارژر ساخت اپل است، اما آیفون را به این سرعت شارژ نمی کند (10 وات به جای 15).

39 دلار در آمازون

40 دلار در هدف

39 دلار در اپل

بهترین شارژرهای بی سیم

هر گوشی را به صورت مغناطیسی شارژ کنید

پایه شارژ بی سیم Mophie Snap+

سیستم MagSafe اپل عالی است، اما به شدت محدود به مدل های اخیر آیفون است. اگر  آهنربایی با عمر بالا می خواهید، من واقعاً سیستم Snap+ Mophie را دوست دارم. بله، با آیفون‌های MagSafe کار می‌کند، اما یک آهن‌ربای چسبی نیز دارد که می‌توانید آن را به پشت تلفن یا قاب خود بچسبانید تا عملکرد مشابهی را فعال کنید. شما باید آن را در جای مناسب با کیت نصب تراز کنید، اما هنگامی که آن را درست انجام دادید، می توانید تلفن خود را از طریق آهنربا روی این پایه، معلق کنید. من موفق شدم آن را با قاب روی گوشی به پشت پیکسل 5 وصل کنم، اگرچه ممکن است به انواع خاصی از قاب ها به خوبی نچسبد.

هنگامی که آداپتور را به تلفن خود وصل کردید، می‌توانید از سایر لوازم جانبی Mophie Snap+، از پایه های خودرو و پاور بانک گرفته تا شارژرهای بی سیم دیگر استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که در حالی که Mophie با صدای بلند شارژ 15 واتی را در صفحه محصول خود تبلیغ می کند، آیفون ها به 7.5 وات استاندارد محدود می شوند.

سازگار با آیفون، شارژ سریع 15 واتی برای گوشی های اندرویدی

60 دلار در آمازون

60 دلار در ZAGG

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین شارژر ماشین

شارژر ماشین بی سیم iOttie

این پایه خودرو همه کاره از iOttie در دو نوع ارائه می شود، یک مکنده برای داشبورد یا شیشه جلو یا یک پایه سی دی/دریچه که در جای خود قرار می گیرد. ارتفاع پاها را طوری تنظیم کنید که تلفنتان همیشه در محل شیرینی برای شارژ باشد. وقتی گوشی شما با ماشه پشت پایه برخورد کرد، بازوها به طور خودکار دور آن بسته می‌شوند، بنابراین می‌توانید گوشی خود را با یک دست قرار دهید، و یک نوار رها، در هر طرف باز می‌شود، بنابراین می‌توانید دوباره گوشی خود را بیرون بیاورید. پایه دارای یک پورت Micro USB برای وصل کردن کابل ارائه شده است. فقط سر دیگر را در پریز برق ماشین خود بچسبانید. این به راحتی دارای یک پورت USB-A دوم است که می توانید از آن برای شارژ یک گوشی دیگر استفاده کنید.

iOttie همچنین یک پایه ماشین با سنسوری ارائه می دهد که به طور خودکار تلفن شما را تشخیص می دهد و بازوها را می بندد، اما من آن را توصیه نمی کنم. بعد از مدتی متوجه شدم که باتری از کار افتاده است و ماشین باید کار کند تا آن هم کار کند. بنابراین گاهی اوقات ماشین را خاموش می‌کردم و رها نمی‌شد، یعنی مجبور می‌شدم دوباره ماشین را روشن کنم تا بازوها را باز کنم و گوشیم را رها کنم.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

50 دلار در آمازون

50 دلار در هدف

بهترین شارژرهای بی سیم

شارژر سازگار با محیط زیست

پد بی سیم آپولو چابک

سطح سیلیکونی این شارژر بی سیم به راحتی گرد و غبار و پرز را جمع می کند، اما اگر دوستدار محیط زیست شارژر بخرید ممکن است برای شما مهم نباشد. این از سیلیکون بازیافتی ساخته شده است که بافت آن کمک می کند تا گوشی ها از روی سطح سر نخورند. بقیه آن با پلاستیک و آلیاژ پس از مصرف ساخته شده است و حتی بسته بندی آن بدون پلاستیک است. بهتر از این، اگر آیفون 12 یا آیفون 13 دارید، آهن رباهای داخل آپولو برای شارژ کارآمدتر آن را کاملاً در یک راستا نگه می دارند، حتی اگر به اندازه شارژرهای بی سیم MagSafe معمولی قوی نباشند. همراه با آداپتور شارژ 20 وات و کابل.

می خواهید دو دستگاه را شارژ کنید؟ Nimble شما را با Apollo Duo (80 دلار) پوشانده است که از هر نظر دقیقاً مشابه آپولو استاندارد است.

سازگار با آیفون، شارژ سریع 15 واتی برای گوشی های اندرویدی

50 دلار در NIMBLE

50 دلار در CRUTCHFIELD

50 دلار در VERIZON

بهترین شارژرهای بی سیم

یک پد چوبی

بلوک شارژ بی سیم Kerf

شارژرهای بی سیم معمولاً پلاستیکی هستند و به ندرت با محیط اطراف خود ترکیب می شوند، اما شارژرهای Kerf با 100 درصد چوب طبیعی و محلی پوشیده شده اند. از 15 روکش چوب، از چوب گردو گرفته تا چوب قناری را انتخاب کنید، و هر کدام دارای پایه چوب پنبه ای برای جلوگیری از لغزش هستند. از 39 دلار شروع می شود، اگر چوب های کمیاب تری را انتخاب کنید، این شارژرها می توانند گران شوند و امکان حکاکی آن را دارید. کرف قاب گوشی نیز می‌سازد و می‌توانید شارژر را از همان برش چوب بخواهید.

شما می توانید انتخاب کنید که آیا کابل و منبع تغذیه (20 دلار اضافی) دریافت کنید، که اگر از قبل آن را دارید، راه خوبی برای جلوگیری از ضایعات الکترونیکی است.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

39 دلار در کرف

بهترین شارژرهای بی سیم

یک عدد کتانی شارژر دوگانه

Courant Catch:2 ملزومات

شارژرهای بی سیم باید زیبا به نظر برسند. شما نباید به چیزی کمتر بسنده کنید! این شارژر دوگانه Courant با روکش کتانی بلژیکی خود (مخصوصاً در رنگ شتری) تجملاتی را به نمایش می گذارد. من از آن در کنار درب ورودی خود برای شارژ مجدد هدفون های بی سیم شریکم و مربوطه خود برای ماه ها استفاده کرده ام. پایه های لاستیکی از جابجایی آن به اطراف جلوگیری می کند و پنج سیم پیچ به این معنی است که هنگام قرار دادن دستگاه خود نیازی به دقت کافی ندارید. به همراه یک کابل USB-C با رنگ مطابقت دارد.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

80 دلار در COURANT

90 دلار در آمازون

بهترین شارژرهای بی سیم

یک شارژر هیبریدی

iOttie iON Wireless Duo

این سیستم شارژ دوگانه زیبا به نظر می رسد – من پایه پارچه ای را دوست دارم – و می توانید دستگاه دیگری را روی پد شارژ لاستیکی کنار آن شارژ کنید. پایه را می توان در حالت عمودی یا افقی استفاده کرد، اگرچه در جهت دوم، پد را مسدود می کند. اما من دوست دارم از پد برای شارژ کردن هدفون های بی سیم خود استفاده کنم. من فقط از این iOttie روی پاتختی استفاده نمی‌کنم، زیرا LED جلویی می‌تواند حواس‌تان را پرت کند و شما را بیدار نگه دارد. یک کابل و آداپتور گنجانده شده است که باعث می شود ارزش خوبی داشته باشد.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

50 دلار در آمازون

بهترین شارژرهای بی سیم

پایه 3 در 1 برای طرفداران اپل

پایه شارژ بی سیم 3 در 1 Mophie

این داک می تواند به صورت بی سیم آیفون، اپل واچ و ایرپاد را با کیس شارژ بی سیم یا AirPods Pro به طور همزمان شارژ کند. این یک موهبت الهی است و هیچ مشکلی برای من ایجاد نکرده است. پیچ مغناطیسی عمودی اپل واچ به این معنی است که ساعت شما می‌تواند از حالت Nightstand (در اصل یک ساعت دیجیتال) استفاده کند و پایه مرکزی به شما امکان می‌دهد آیفون خود را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. من جای تورفتگی برای جعبه‌های هدفون را دوست دارم. آنها به راحتی نمی لغزند. به لطف یک روکش شیشه ای ظریف، کل چیز شیک به نظر می رسد.

برخی از بررسی‌های مشتریان به مشکلات شارژ اشاره کرده‌اند، اما Mophie می‌گوید که به‌روزرسانی میان‌افزار این مشکل را برطرف کرده است. اگر آن را قبل از به‌روزرسانی خریداری کرده‌اید، می‌توانید برای جایگزینی با تیم پشتیبانی مشتری Mophie تماس بگیرید.

برای دارندگان آیفون 12 یا آیفون 13: من همچنین Belkin Boost Charge Pro 3-in-1 (140 دلار) را آزمایش کردم که می تواند تا 15 وات شارژ سریع داشته باشد. این شارژر بهتری است، اما فقط برای افرادی است که آیفون‌های سازگار با MagSafe دارند .

ساخته شده برای آیفون و دستگاه های اپل

140 دلار در آمازون

بهترین شارژرهای بی سیم

شارژر نامرئی

آزمایشگاه کیو UTS-1

این شارژر بی سیم ( 8/10، WIRED توصیه می کند) یکی از معدود موارد موجود در این لیست است که مرا شگفت زده کرد. شما آن را به قسمت زیرین یک میز می چسبانید (از فلزات اجتناب کنید)، و گوشی شما را از طریق آن شارژ می کند! این واقعاً یک سیستم شارژ بی‌سیم نامرئی است و مخصوصاً اگر فضای میزتان محدود است، مفید می باشد.

نصب یک مقداری تلاش نیاز دارد و میز شما باید ضخامت مناسبی داشته باشد: خیلی نازک است و نباید از این شارژر استفاده کنید، زیرا ممکن است گوشی شما را بیش از حد داغ کند. بیش از حد ضخیم است و نمی تواند انرژی کافی را از طریق آن ارسال کند. همچنین به این معنی است که شما یک برچسب (واضح) روی میز خود خواهید داشت که نشان می دهد تلفن خود را کجا قرار دهید، اما هزینه کمی برای فضای ذخیره شده است. فقط بدانید که اگر تلفن را تغییر دهید، ممکن است لازم باشد آن را دوباره کالیبره کنید و یک برچسب جدید اعمال کنید.

سرعت شارژ استاندارد آیفون، شارژ آهسته 5 واتی برای گوشی های اندرویدی، سرعت های معمولی 9 واتی برای گوشی های سامسونگ

100 دلار در تصویر شارپر

بهترین شارژرهای بی سیم

برای Samsung Galaxy Farers

سه گانه شارژر بی سیم سامسونگ

اگر Galaxy Watch4 ، Galaxy Watch3 ، Active2 یا Active سامسونگ دارید ، پس این یک شارژر بی سیم سه گانه عالی است. ساعت را روی شیب دایره ای قرار می دهید. من چندین ماه است که آن را نزدیک خود دارم و Watch4 (و Watch3 قدیمی تر) را با هیچ مشکلی شارژ می کند.

Trio جذاب است، دارای LED هایی است که به سرعت روشن می شوند، و دارای یک شارژر دیواری 25 واتی و کابل USB است. من و شریکم معمولا قاب های هدفون بی سیم خود را کنار ساعت می اندازیم. من نیازی به دقت زیاد ندارم – شش سیم پیچ داخل کمی انعطاف پذیری در مورد محل قرار دادن آنها به شما می دهد. اگر فقط به شارژر ساعت و فضای یک دستگاه دیگر نیاز دارید، در نسخه Duo ارائه می شود یا می توانید پد استاندارد را بردارید . فقط به یاد داشته باشید که فقط از مدل های مشخص شده در بالا پشتیبانی می کند. چندین بررسی مشتری به عدم کارایی آن با ساعت‌های گلکسی قبلی اشاره کرده‌اند.

سازگار با آیفون، شارژ آهسته تر 5 واتی برای گوشی های اندروید، شارژ سریع 9 واتی برای گوشی های سامسونگ

70 دلار در آمازون

90 دلار در سامسونگ

89 دلار در هدف

بهترین شارژرهای بی سیم

شارژر هاب چند منظوره

هاب USB-C Powme با شارژ بی سیم

زندگی یعنی از بین بردن مازادهاپ. این در مورد ابزارها نیز صدق می کند. اگر می‌توانید همه آن‌ها را در یک دستگاه قرار دهید، چرا چندین کابل شارژ، داک و آداپتور همراه خود داشته باشید؟ این هاب از Powme به یک پریز دیواری متصل می شود و لپ تاپ خود را برای شارژ گذرا به درگاه USB-C 30 واتی متصل می کنید. وقتی در حال ویرایش ویدیوها هستید، نمی‌تواند MacBook Pro شما را خوب کند، اما برای MacBook Airs کافی است – یا زمانی که هیچ کاری فشرده انجام نمی‌دهید.

شما دو پورت USB-A و یک USB-C دیگر، یک HDMI، و همچنین یک کارت خوان SD و MicroSD دریافت می کنید. این بدون اشاره به شارژ بی سیم است، به همین دلیل است که همه ما اینجا هستیم. این سطح می تواند تلفن اندرویدی یا آیفون را با نرخ های استاندارد و حتی اپل واچ را شارژ کند.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

99 دلار در POWME

بهترین شارژرهای بی سیم

پایه شارژر و هدفون

پایه هدفون Oakywood با شارژر بی سیم 

در فضا صرفه جویی کنید و از پایه هدفون استفاده کنید که می تواند تلفن شما را به صورت بی سیم نیز شارژ کند. Oakywood’s 2-in-1 دارای پایه ای است که از گردوی جامد یا بلوط انتخابی شما ساخته شده است و زیبا به نظر می رسد. گوشی خود را روی آن قرار دهید تا به خوبی شارژرهای دیگر در این لیست شارژ شود. پایه استیل مکانی خوبی برای آویزان کردن قوطی‌هایتان در پایان روز می‌سازد. اگر به پایه اهمیتی نمی دهید اما ظاهر شارژر را دوست دارید، شرکت نسخه ای را فقط با پد به فروش می رساند .

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

99 دلار در آمازون

109 دلار در OAKYWOOD

بهترین شارژرهای بی سیم

شارژر مرمری

سنگ شارژ Einova

سنگ شارژ Einova از 100 درصد سنگ مرمر یا سنگ ساخته شده است—شما می توانید از بین مواد مختلفی انتخاب کنید. هر انتخابی در این راهنما بسیار شبیه یک شارژر بی سیم است، اما از مهمانان خواسته ام که آیا این یک زیر لیوانی نوشیدنی است یا خیر. (هنوز در حال کشف این موضوع هستم که آیا این یک چیز خوب است یا بد). فقط سعی کنید کابل را پنهان کنید تا واقعاً با خانه شما ترکیب شود. توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از آن با این شارژر، یک قاب روی گوشی خود قرار دهید، زیرا خطر خراشیدن پشت با این سطوح سخت‌تر وجود دارد.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

60 دلار در آمازون

60 دلار در هدف

بهترین شارژرهای بی سیم

برای قرار دادن بی دغدغه

Nomad Base Station Pro

اکثر شارژرهای بی سیم شما را مجبور می کنند که گوشی خود را در یک نقطه خاص قرار دهید. آن را خیلی به راست یا چپ ببرید و شارژ نمی شود. Base Station Pro از آن جلوگیری می کند. این دستگاه از فناوری جدیدی از شرکتی به نام Aira استفاده می کند که به شما امکان می دهد تلفن یا هدفون خود را در هر جایی از پد بیندازید و 18 سیم پیچ زیر آن به طور هوشمند محل قرارگیری را شناسایی کرده و در صورت نیاز برق را ارائه می دهد. می توانید حداکثر سه ابزار را روی سطح چرمی صاف قرار دهید. ( ادامه مطلب را اینجا بخوانید .)

من با دقت این فناوری مشکل داشتم. حتی مجبور شدم فریمور آن را چند بار آپدیت کنم (اولین باری که فریمور شارژر بی سیم را آپدیت کردم!). هنوز برای شارژ کامل پیکسل 5 گوگل من مشکل دارد، اما من با انبوه تلفن های دیگری که روی آن قرار داده ام مشکلی نداشته ام. فقط سریع چیزی شارژ نمیشه اگر اپل واچ دارید، Nomad نسخه‌ای را با یک ساعت اپل واچ ضمیمه می‌فروشد .

سازگار با آیفون، شارژ آهسته 5 واتی برای گوشی های اندرویدی

200 دلار در لحظه

بهترین شارژرهای بی سیم

برای PC Gamers

Razer Charging Pad Chroma

تمایل به اضافه کردن LED های RGB به هر جزء که برای ساخت رایانه های شخصی بازی می رود وجود دارد. سپس می‌توانید تمام نورهای براق را به هر رنگی که قابل تصور است سفارشی کنید، یا فقط با چرخش استفراغ تک‌شاخ رنگین کمان بچسبید . هر آنچه را که انتخاب کنید، این شارژر بی سیم افزودنی طبیعی بعدی به ایستگاه نبرد شما است. روکش نرم و لطیفی دارد (اگرچه گرد و غبار و پرز را به راحتی می گیرد). اما بهترین قسمت حلقه های LED در اطراف پایه است. نرم‌افزار Razer’s Chroma را نصب کنید و می‌توانید الگو و رنگ را سفارشی کنید و آن را با هر وسیله جانبی Razer Chroma دیگری که دارید برای شکوه RGB همگام‌سازی کنید.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

60 دلار در آمازون

60 دلار در RAZER

بهترین شارژرهای بی سیم

یک باتری بی سیم … با مکش

STM Goods PowerKick

این به راحتی بهترین بسته باتری قابل حملی است که من دیده ام. این از پلاستیک و سیلیکون ساخته شده است، با طرح رنگی سرگرم کننده خاکستری، بژ و نارنجی. یک پایه در پشت، چهار LED برای بررسی سطح برق و یک پورت USB-A و USB-C برای شارژ دستگاه‌های شما از طریق سیم وجود دارد. اما آن را بچرخانید و دو دوجین مکنده کوچک می بینید! فقط گوشی خود را روی فنجان فشار دهید تا شارژ شود و سر جای خود بماند.

ممکن است کاپ‌های مکنده با کیس شما کار نکنند، اما من گوشی‌های پلاستیکی و شیشه‌ای را روی آن زده‌ام، و حتی پس از تکان دادن همه چیز، از بین نرفته‌اند. اگر بخواهید پاوربانک و تلفنی که بالای آن شارژ می شود را به جای حمل هر دو در کیف خود بگذارید، ایده آل است. اخطار؟ خاموش کردن تلفن می تواند با صدای بلند باشد.

★ برای دارندگان آیفون 12 یا آیفون 13: پاوربانک‌های MyCharge Mag-Lock (50 دلار) به صورت مغناطیسی به پشت آیفون‌های MagSafe می‌چسبند، و هنگام شروع یا توقف شارژ، صدای جیر جیر می‌زنند، بنابراین اگر باتری به‌طور تصادفی جدا شود، متوجه خواهید شد. داخل کیف شما.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

70 دلار در آمازون

70 دلار در STM GOODS

بهترین شارژرهای بی سیم

بهترین برای سفر

Ampere Hypercube

به جای بسته بندی چندین کابل و آداپتور، این شارژر مسافرتی را امتحان کنید. بسته بندی آن کوچک است، اما می توانید آن را به شکل مکعب درآورید، و هر طرف عملکرد منحصر به فردی دارد: قسمت بالایی می تواند هدفون های شما را شارژ کند. برای شارژ بی سیم دو گوشی می توانید چفت ها را از دو طرف بیرون بکشید. و یک چراغ شب در پشت و یک ساعت زنگ دار در جلو وجود دارد. سمت ساعت زنگ دار نیز دارای یک بلندگو برای پخش صداهای آرامش بخش خواب است. اوه، و یک پورت یدکی USB-C به شما امکان می دهد یک ابزار دیگر را شارژ کنید. اگر اپل واچ دارید، می توانید مدلی را انتخاب کنید که از آن پشتیبانی می کند.

من اصلاً از کنترل های لمسی برای کنترل صداها، چراغ ها و آلارم ها خوشم نمی آید. بدون دفترچه راهنما کمی گیج کننده است. اگر به این ویژگی‌ها اهمیتی نمی‌دهید، Unravel ساده‌تر Ampere 3-in-1 (50 دلار) ممکن است سرعت شما بیشتر باشد.

سازگار با گوشی های آیفون و اندروید

170 دلار در آمپر

200 دلار در آدوراما

200 دلار در بروکستون

بهترین شارژرهای بی سیم

تذکرات ارجمند

دیگر شارژرهای بی سیم خوب

تعداد زیادی شارژر بی سیم وجود دارد. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که ما آنها را دوست داریم، اما به یک دلیل یا دلیلی دیگر جایی را در بالا تضمین نمی کنند.

  • شارژر بی سیم Totallee (69 دلار): می توانید به راحتی از این شارژر بی سیم برای یک زیر لیوانی عبور کنید. این باریک است، مانند همه مواردی که Totallee به آن‌ها معروف است، و نسبتاً غیرقابل توصیف است. سطح آن محکم است تا تلفن شما به اطراف نلغزد و دارای کابل USB-C به USB-A است. یک LED شارژ در جلو به شما امکان می دهد تا از تامین برق دستگاه شما مطلع شوید.
  • Anker PowerWave Dual Pad با قیمت 41 دلار: اگر یک شارژر بی‌سیم دوگانه جادار می‌خواهید، من این یکی از Anker را دوست دارم. پلاستیکی است و اصلاً سعی نمی‌کند با هم ترکیب شود و ال‌ای‌دی‌های آبی دایره‌ای مانند انگشت شست زخمی بیرون می‌آیند، اما این کار را به خوبی انجام می‌دهد.
  • OnePlus Warp Charge 50 با قیمت 70 دلار: این یکی از زشت‌ترین شارژرهای بی‌سیمی است که من استفاده کرده‌ام، اما اگر OnePlus 9 یا OnePlus 9 Pro داشته باشید، همان چیزی است که می‌خواهید. می تواند در کمتر از 50 دقیقه دومی را از 0 تا 100 درصد شارژ کند. فقط بدانید که یک پنکه وجود دارد، بنابراین ممکن است در اتاق خواب برای افراد سبک خواب مناسب نباشد.
  • پاوربانک بی‌سیم Satechi Quatro با قیمت 100 دلار: این گزینه فقط برای دارندگان اپل واچ که اغلب با یک ساعت مرده در حال حرکت سروکار دارند، گزینه خوبی است. شارژر مغناطیسی یکپارچه است، بنابراین فقط باید اپل واچ را روی آن قرار دهید و به طور ایمن قرار بگیرد. همچنین می توانید آیفون خود را به صورت بی سیم در سمت راست شارژ کنید، اما باید در محل قرارگیری بسیار دقیق باشید (یا از درگاه USB-C استفاده کنید). بسیار پلاستیکی است، که با این قیمت چیزی نیست که انتظارش را داشتم.
  • بسته باتری شارژ بی سیم Ampere Full Circle با قیمت 100 دلار: این بسته باتری قابل حمل گوه ای شکل دارای ظرفیت 13400 میلی آمپر ساعتی است که برای چندین بار شارژ کردن اکثر تلفن ها کافی است. یک دایره لاستیکی برای کمک به گرفتن و مشخص کردن واضح نقطه شیرین برای شارژ بی سیم وجود دارد، و درگاه های USB-A و USB-C برای شارژ سیمی وجود دارد. باندهای موجود در هر گوشه به شما امکان می‌دهند تلفن خود را به طور ایمن در جای خود ثابت کنید، بنابراین می‌توانید آن را در کیسه‌ای قرار دهید و آب آن را ادامه دهید.

سوالات شارژ شما، پاسخ داده شد

سوالات متداول

آیا گوشی من از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند؟

همه گوشی‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند، اما اکثر برندها مدل‌هایی دارند که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، بنابراین ابتدا مدل گوشی خود را جستجو کنید. معمولاً «شارژ بی‌سیم Qi» (استاندارد پیش‌فرض) یا «شارژ بی‌سیم» را در صورت مشاهده خواهید دید.

اگر قاب گوشی دارید شارژرهای بی سیم کار می کنند؟

بله، اکثر شارژرهای بی سیم می توانند از طریق کیس شارژ شوند، مگر اینکه یک کیس ضخیم خاص باشد. فهرست محصول را بررسی کنید—معمولاً محدودیت ضخامت کیس بر حسب میلی متر وجود دارد. تلفن‌ها هنگام شارژ بی‌سیم ممکن است داغ شوند، بنابراین نگران نباشید که وقتی گوشی شما را برمی‌دارید واقعاً گرم است. اکثر گوشی های هوشمند محدودیت هایی برای عدم پذیرش شارژ در صورت گرم شدن بیش از حد دارند.

آیا سیم ها گوشی را سریعتر شارژ می کنند؟

برخی از تولیدکنندگان مانند اپل و وان پلاس شارژرهای بی‌سیمی تولید می‌کنند که سریع‌تر از بقیه گوشی‌های مربوطه را شارژ می‌کنند، اما اگر به دنبال سرعت هستید، بهتر است از یک سیم استفاده کنید. هنگامی که واقعاً از تلفن خود استفاده نمی کنید یا برای شارژ مجدد آن عجله دارید، شارژ بی سیم برای میزها یا میزهای خواب بهترین است.

سرعت شارژ بی سیم سریع چقدر است؟

این را در ابتدای راهنمای خود گفتیم، اما در زیر هر اسلاید « سازگار با آیفون و تلفن‌های اندرویدی » را مشاهده خواهید کرد، و این بدان معناست که شارژر دارای سرعت شارژ استاندارد 7.5 وات برای آیفون یا 10 وات برای تلفن‌های اندرویدی است (شامل گوشی های سامسونگ گلکسی). اگر شارژر یا تلفن ترکیبی دارای وات بیشتری مانند 15 وات باشد، سریعتر شارژ می شود، هرچند مطمئن شوید که از شارژرهای با کیفیت بالا استفاده کنید.

آیا استفاده از شارژ بی سیم ایمن است؟

هیچ مدرکی دال بر مضر بودن آن وجود ندارد. ممکن است نگران باشید که باتری گوشی با شارژ بی‌سیم سریع‌تر تحلیل می‌رود، اما هیچ مدرکی دال بر آن وجود ندارد. سازندگان محدودیت‌های ایمن برای باتری‌های گوشی تعیین می‌کنند و مشخص می‌کنند که باتری چقدر می‌تواند شارژ شود و چقدر می‌تواند تخلیه شود. صرف نظر از منبع شارژی که استفاده می کنید، چه به آداپتور دیواری وصل کنید یا از پد شارژ بی سیم استفاده کنید، این محدودیت ها قابل نادیده گرفتن نیستند. هیچ خطری برای شارژ بیش از حد گوشی با گذاشتن آن روی شارژر بی سیم در طول شب وجود ندارد.

چگونه باتری گوشی خود را سالم نگه دارم؟

با این حال، سعی کنید باتری خود را بین 50 تا 80 درصد نگه دارید تا سلامت باتری بهینه باشد. شارژ کامل یا تخلیه کامل باتری گوشی، کمی سریع‌تر آن را تحلیل می‌برد و چرخش منظم بین پر و خالی، عمر آن را کاهش می‌دهد. فناوری باتری در سال های اخیر بهبود یافته است و باتری های تلفن از همیشه قابل اعتمادتر هستند. اگر هر دو تا سه سال یکبار گوشی خود را تعویض می کنید یا از پرداخت هزینه ای ناچیز برای تعویض باتری در آن محدوده زمانی بدتان نمی آید، ارزش زیادی ندارد که چند وقت یکبار گوشی خود را شارژ کنید.

ترجمه: میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا