تکنولوژی

تصاویر جذابی از BMW i7 جدیدترین خودروی الکتریکی لوکس

BMW برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو ماشین‌های سریع با جلو پنجره‌ای‌های بزرگ را تداعی می‌کند. حال این شرکت تصاویری از سدان الکتریکی لوکس خود یعنی i7 را به اشتراک گذاشته است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ BMW چند هفته دیگر از خودروی الکتریکی لوکس i7 رونمایی خواهد کرد و حال چند تصویر از آن با علاقه‌‌مندان به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که EV جدید BMW یک جلو پنجره‌ای بسیار بزرگ دارد که طراحی کلاسیک ماشین‌های این شرکت را برای ما تداعی می‌نماید.

این جلو پنجره‌ای که می‌توان آن را بخشی از هویت شرکت آلمانی دانست، ظاهر مدرن‌تری گرفته و اطرافش به چراغ‌های LED مزین شده است. BMW i7 که تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد، می‌تواند در کنار مرسدس بنز EQS به معدود سدان‌های الکتریکی لوکس تبدیل شود. این خودرو بر اساس اعلام شرکت آلمانی برد پیمایشی بین 580 تا 610 کیلومتر دارد و در هر 100 کیلومتر بین تا 19.7 تا 18.9 کیلووات ساعت انرژی مصرف می‌کند.

تصاویر جذابی از BMW i7 جدیدترین خودروی الکتریکی لوکس

BMW تصاویری از داخل این خودرو را نیز به نمایش گذاشته که در آن یک نمایشگر 31 اینچی با نسبت تصویر 32 به 9 قابل مشاهده است. روی سقف داخلی خودرو نیز شیشه پانوراما با چراغ‌های LED به چشم می‌خورد. BMW برای راننده یک نمایشگر منحنی در پشت فرمان قرار داده که به سیستم عامل iDrive مجهز شده و به نظر می‌رسد بالای داشبورد معلق است.

BMW غیر از i7، چندین خودروی الکتریکی دیگر را نیز در صف معرفی خود قرار داده تا بتواند تا سال 2030، حداقل 50 درصد فروش خود را از بخش خودروهای برقی به دست آورد. این شرکت تا آخر سال جاری میلادی BMW i4 و iX SUV را به بازارهای جهانی خواهد فرستاد.

تصاویر جذابی از BMW i7 جدیدترین خودروی الکتریکی لوکس

با ورود قدرتمند BMW به بازار EV، حال تمامی شرکت‌های خودروساز لوکس آلمانی برای مشتریان گزینه‌های ارائه داده‌اند. BMW برنامه فروش خود را روی چین، اتحادیه اروپا و ایالات متحده متمرکز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا