گیمویدئو

تریلر گیم‌پلی Suicide Squad Kill the Justice League

بالاخره و پس از یکی دو سال انتظار پس از رونمایی بازی Suicide Squad Kill the Justice League شاهد گیم‌پلی آن هستیم. این بازی که توسط سازندگان سری بازی‌های بزرگ بتمن آرکام ساخته می‌شود، در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ با یک تریلر گیم‌پلی حضور پیدا کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از پی اس پرو؛ شرکت Rocksteady تایید کرد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سال 2022 عرضه خواهد شد. این زمان ممکن است کمی دیر به نظر برسد، اما با توجه به مشکلات مربوط به فرآیندهای تولیدی و توسعه محصولات در شرایط بحرانی فعلی، می‌توان آن را قابل‌درک دانست.

با توجه به این زمان عرضه، اصلا جای تعجبی ندارد که بازی برای کنسول‌های نسل فعلی عرضه نخواهد شد. رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در سال 2022، میزبان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League خواهند بود.

شخصیت‌های قابل‌ بازی: چهار شخصیت

در تریلر رونمایی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با چهار شخصیت هارلی کویین، ددشات، کپتین بومرنگ و کینگ شارک آشنا شدیم. همان‌طور که انتظار می‌رود، هر کدام از این شخصیت‌ها اسلحه و مجموعه حرکات مخصوص خود را دارند. هارلی کویین از چوب بیسبال مخصوص خود استفاده می‌کند، کینگ شارک دو ساطور و یک سلاح بزرگ دارد، ددشات از سلاح‌های کوچک روی مچ دست و یک جت‌پک آتشین بهره می‌برد و سلاح موردعلاقه کپتین بومرنگ هم که کاملا مشخص است. شما می‌توانید هر وقت که خواستید، یکی از این چهار شخصیت را برای بازی انتخاب کنید.

دشمن اصلی: سوپرمن

سوپرمن حضور کوتاهی در تریلر معرفی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دارد، اما او سوپرمنی نیست که گروه انتظار آن را داشته باشد. چشم‌های او به طرز ترسناکی، قرمز شده و نوعی بی‌رحمی خاص در آن‌ها دیده می‌شود. این‌طور به نظر می‌آید که سوپرمن توسط نیرو یا جادوی خاصی، عوض شده و جایگاه ابرقهرمانانه پیشین خود را ندارد.

البته که سوپرمن به عنوان رهبر گروه Justice League، احتمالا تنها عضو این گروه نیست که عوض شده و ممکن است در بازی، با دیگر اعضای این تیم یعنی بتمن، واندر وومن، فلش، گرین لنترن و آکوامن نیز مواجه شویم.

امکان تجربه بازی به صورت یک تا چهار نفره

شرکت Rocksteady تایید کرده است که می‌توانید بازی را به شکل Co-op تا چهار نفر تجربه کنید. شما همچنین می‌توانید هر وقت که خواستید، شخصیت قابل‌بازی خود را عوض کنید. در بخش تک‌نفره نیز امکان تجربه چنین حالتی وجود دارد و حتی در صورت نبودن بازیکن‌های آنلاین دیگر، بات‌ها کنترل دیگر شخصیت‌ها را بر عهده می‌گیرند.

می‌توانیم از تریلر ببینیم که با یک بازی کاملا اکشن طرف هستیم و برخلاف ساخته‌های قبلی این استودیو در Suicide Squad Kill the Justice League احتمالا خبری از کارآگاه بازی و ماجراجویی نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا