گیم

تریلر پچ ۵.۴ بازی Final Fantasy XIV

پچ ۵.۴ بزرگترین نقش‌آفرینی آنلاین حال حاضر یعنی فاینال فانتزی ۱۴ هفته‌ی بعد عرضه می‌شود. این آپدیت قرار است یک کوئست داستانی، یک سیاهچال بزرگ جدید، یک رید کاملا تازه و قابلیت‌های متعدد دیگری را به بازی اضافه کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ در واقع انتظار داریم تا محتوای داستانی جدیدی که با این پچ به بازی اضافه می‌شود، ما را برای بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی فاینال فانتزی ۱۴ آماده کند. پایان بزرگ و پر سر و صدای بسته‌ی الحاقی اخیر این بازی یعنی Shadowbringers سوالاتی را بی‌پاسخ باقی گذاشته و داستان بازی در محتوای این پچ ادامه پیدا خواهد کرد.

از نظر داستانی، Futures Rewritten شامل موارد متعددی می‌شود. اول از هر چیز باید بدانید که با عرضه‌ی این بهینه‌ساز، عملیات Edens Verse Raid به پایان رسیده و Trial جدیدی با نام Castrum Marinum در دسترس قرار می‌گیرد. البته تقریباً با قطعیت کامل می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این بهینه‌ساز، اضافه کردن سلاح Emerald از بازی خاطره انگیز Final Fantasy VII است. این سلاح که در حال حاضر تنها با نام Emerald در بازی Final Fantasy XIV شناخته می‌شود، قدرت تخریب زیادی دارد.

لازم به ذکر است که بهینه‌ساز Futures Rewritten در اختیار تمام دارندگان بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Shadowbringers قرار خواهد گرفت. همچنین از آن‌جایی که توسعه دهندگان بخش‌های خسته کننده و قدیمی مربوط به اوایل بازی Final Fantasy XIV را حذف کرده و تغییر داده‌اند، حالا زمان بسیار خوبی برای ورود به دنیای MMO این عنوان محسوب می‌شود.

قرار است در روز هشتم دسامبر، یعنی دقیقا همزمان با عرضه‌ی پچ ۵.۴ بازی فاینال فانتزی ۱۴ مراسمی از سوی اسکوئر انیکس مختص این بازی برگزار شود؛ مراسمی که انتظار می‌رود در آن بسته‌ی الحاقی بزرگ بعدی این بازی به نمایش گذاشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا