فناوری اطلاعات

طراحی ابزار کنترل منشن کاربران در توییتر

توییتر سرگرم طراحی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل کنند چه کسانی می‌توانند آنها را در این پلتفرم منشن کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، یکی از ویژگی‌های توییتر، این است که هر کاربری با استفاده از علامت @ در مقابل نام کاربری افراد، می‌تواند آنها را مخاطب خود قرار دهد. اما گویا توییتر سرگرم طراحی قابلیتی برای کنترل این منشن‌ها به منظور مقابله با آزار و اذیت در این شبکه اجتماعی است.

جین مانچون وونگ، محقق و مهندس حریم خصوصی اعلام کرد توییتر در حال آزمایش امکان مسدود کردن کامل قابلیت منشن کردن یا محدود کردن آن به افرادی است که کاربر را دنبال می‌کنند.

دومنیک کاموزی، طراح حریم خصوصی توییتر در ابتدا تایید کرد چنین قابلیتی در دست طراحی است اما بعدا این اظهارات را حذف کرد. فراهم کردن امکان کنترل منشن شدن، در چارچوب قابلیتهای حریم خصوصی اخیر توییتر مانند محدود کردن پاسخ و امکان حذف منشن نام کاربر از رشته توییت، قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اگرچه ممکن است به نظر برسد که توییتر چندان باز نیست اما کنترل منشن، نهایتا استفاده از این سرویس را تجربه خوشایندتری برای کاربرانی می سازد که ممکن است هدف ترول‌ها قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا