گیم

تریلر کریتوس در Fortnite

کریتوس، شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های گاد آو وار، به عنوان یک اسکین به بازی فورتنایت اضافه شد.نکته‌ی جالب، محدود نبودن کریتوس به پلتفرم پلی‌استیشن است؛ یعنی در واقع می‌توان کریتوس را روی ایکس‌باکس و نینتندو هم برای فورتنایت تهیه کرد. می‌توانید تریلر حضور کریتوس در فورتنایت را در بالا ببینید.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ بازی‌کننده‌ها با خرید لباس کریتوس، تبر و سپر او را هم دریافت می‌کند؛ تبر کریتوس نقش کلنگ فورتنایت را بازی می‌کند و سپرش هم به عنوان گلایدر استفاده می‌شود.

فصل پنجم Fortnite پس از یک رویداد بزرگ و با شکست Galactus رسما آغاز شده است. هم اکنون بازیکنان می‌توانند سری به مناطق جدید مپ بازی بزنند و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند. با توجه به تم این فصل، بانتی‌های مخصوصی در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت که علاوه بر تنوع بخشیدن به بازی، با کامل کردنشان می‌توان شمش طلا به دست آورد. بازیکنان با این شمش‌های طلا می‌توانند برای خود آپگریدهای خاصی خریداری کنند.

اپیک گیمز از قبل قول معرفی شخصیت جدید را برای بازی فورتنایت داده بود و شخصیت کریتوس یکی از آن‌ها است. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که شخصیت کریتوس در انحصار نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار ندارد و روی همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا