ویدئو

تریلر رونمایی Nickelodeon All Star Brawl

قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای جدید در سبک مجموعه‌ی «اسمش» نینتندو، شخصیت‌های کارتون‌های شبکه‌ی نیکلودئون، از باب اسفنجی گرفته تا لاک پشت‌های نینجا و احتمالا آواتار و گربه سگ و بسیاری دیگر از شخصیت‌ها به جان یکدیگر بیافتند.

فناوری برتر دیجیتال؛ این بازی که توسط دو شرکت Ludosity و Fair Play Labs توسعه یافته است، عنوانی است که طرفداران انیمیشن‌های Nickelodeon بسیار منتظر عرضه آن بوده‌اند. کاراکترهای این بازی از محبوب‌ترین سری انیمیشن‌های این کمپانی انتخاب شده است. کاراکترهایی که از باب اسفنجی، لاکپشت‌های نینجا، Hey Arnold، Invader Zim، دنی فانتوم و The Loud House به این بازی وارد شده‌اند.

همه‌ی کاراکترهای محبوب دنیای Nickelodeon در این بازی جمع شده‌اند. هرکدام از کاراکترهای بازی قابلیت‌های مخصوص به خودشان را دارند. با بالا رفتن مهارت شما در استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید حریف‌های خود را شکست بدهید.

مکان‌هایی که در این بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز مکان‌های معروف دنیای Nickelodeon است. زمین عروس‌های دریایی و تکنودرومی که در لاکپشت‌های نینجا دیده می‌شود از جمله همین مکان‌هاست.

در این بازی مودهای تک نفره و چند نفره دیده می‌شود. شما می‌توانید خود را در مقابل افراد دیگر به‌ صورت آنلاین تا سقف 4 نفر یا با بات‌ها به‌صورت آفلاین به چالش بکشید.

در این بازی بونِس‌هایی هم وجود دارد که در صورت به‌دست آوردن آن‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به کاراکترهای مختلف اضافه می‌شود.

می‌توانید در پایین تریلر معرفی این بازی که Nickeloden All Star Brawl نام دارد را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا